مقالات

شرکت های ساختمان سازی منطقه 22 تهران

معرفی برترین شرکت های ساختمان سازی منطقه 22

شرکت ساختمان سازی زیادی در منطقه 22 تهران مشغول بکار هستند ولی همه انها قابلیت ساخت یک برج و یا ساختمان عالی را ندارند. منطقه 22 تهران یکی از بزرگ ترین منطقه شهر تهران بشمار می ورد این منطقه به دلیل گسترش مجموعه های گردشگری در ایجاد شده و پیش بینی شده است که این منطقه از آینده بسیار درخشانی برخوردار خواهد بود .
به همین دلیل افرادی زیادی و شرکت های زیادی در این منطقه بزرگ سرمایه گذاری کردند و ساختمان ها و برج های متعددی را در این منطقه با کوه بنا کردند .
اکثر این شرکت ها، معروف ترین و بهترین شرکت های ساختمانی در کشور محسوب می شود که بیشتر انها سابقه های درخشانی دارند .
مجموعه بزرگ ایران ملک در این مقاله قصد دارد تا برای شما بهترین شرکت ای ساختمان سازی در منطقه 22 تهران را معرفی کند.

بهترین شرکت های ساختمان سازی در منطقه 22 تهران

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم بیشتر پروژه های منطقه 22 تهران توسط شرکت های بزرگی بنا شده است که این شرکت های بزرگ علی رغم این پروژه ها (ساختمان ها و برج های ) دیگری نیز ساخته اند .
این شرکت ها تعاونی و شخصی می باشد که شامل موارد زیر است
» شرکت تعاونی مسکن شهید همت
» گروه صنعت و ساختمان الدوز آذربایجان
» تعاونی مسکن شمیم رحمت
» تعاونی بنیاد تعاون ارتش
» نیکان سازه سدید
» پیشگامان ابنیه ساحل
» آرین ستاره همت
این شرکت ها هر کدام از سابقه های درخشانی برخوردار می باشد که در ادامه به برخی از پروژه های این شرکت ها خواهیم پرداخت .

شرکت ساختمان سازی تعاونی همت

شرکت تعائونی مسکن شهبد همت ساخت یکی از بهترین پروژه منطقه 22 تهران ( پروژه زاگرس ) را بر عهده دارد این پروژه قرار است در سال 1405 به بهره برداری برسد و اینبرج یکی از آثار درخشان شرکت تعاونی همت بشمار می رود .
پروژه زاگرس چیتگر در نزدیکی دریاچه زیبا چیتگر ( شهدای خلیج فارس ) موقعیت دارد و از امکانات مجزای و بی نظیر برخوردار می باشد این پروژه با جدید ترین طرح معماری در حال ساخت می باشد و به همین سبب افرادی زیادی مایل هستند که در این پروژه بزرگ سرمایه گذاری کنند .
از طرفی این برج تعاونی ساز می باشد و دیگر نیاز به نگرانی نیست چرا که پروژه های تعاونی ساز توسط ارگان های دولتی و یا شرکت های دولتی ساخته می شوند .

شرکت ساختمان سازی

گروه صنعت و ساختمان الدوز آذربایجان

شرکت الدوز آذربایجان همانند دیگر شرکت ها از سابقه درخشانی برخوردار می باشد این گروه صنعتی بزرگ که توانسته است پروژه های زیادی را به بهره برداری برساند حالا در منطقه 22 تهران پروژه دیگری را به نام ( مهتاب 2 ) بنا کرده است .
پروژه مهتاب 2 چیتگر جزء بهترین برج ها در منطقه 22 تهران بشمار می رود این برج در یکی از مدرن ترین شهرک های چیتکر ( شهرک مروارید شهر ) قرار دارد و این امر باعث شده است تا افرادی زیادی در این پروژه سرمایه گذاری کنند .
پروژه مهتاب 2 چیتگر تنها یکی از سازه های ین شرکت بزرگ می باشد که در منطقه 22 تهران واقع شده و اغلب پروژه های این گروه صنعتی به نام ( مهتاب ) ثبت شده اند.
برج مهتاب 2 از موقعیت عالی برخوردار می باشد علاوه بر این امکانات که این برج دارا می باشد فقط در برخی از پروژه های منطقه 22 تهران قابل مشاهده می باشد .

شرکت ساختمان سازی

شرکت ساختمان سازی تعاونی شمیم رحمت

شاید اسم این شرکت شما را یاد پروژه ( شمیم رحمت ) بی اندازد بله درست فکر کرده اید این شرکت بزرگ آفریننده پروژه شمیم رحمت یکی از زیبا ترین پروژه های منطقه 22 تهران می باشد .
پروژه شمیم رحمت یک پروژه بی نظیر در منطقه 22 تهران می باشد که از طرح و معماری منحصر بفردی برخوردار است این پروژه به نام ( نخل ) نیز شناخته می شود .
برج شمیم رحمت شامل 4 ساختمان 21 طبقه می باشد که حدود 744 واحد آپارتمانی را دارا می باشد. این برج همانند دیگر پروژه ها از مکان و مقعیت بی نظیری برخوردار می باشد. نا گفته نماند این برج ها می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری شما عزییزان محسوب شود .

شرکت ساختمان سازی

شرکت ساختمان سازی نیکان سازه سدید

شرکت نیکان سازه سدید یکی از بزرگ ترین شرکت های می باشد که بیشترین پروژه را در منطقه 22 تهران آفریده است این پروژه ها به نام ( تریتیوم ) شناخته می شود پروژه های تریتوم جیتگر که هرکدام از موقعیت و امکانات خاصی برخوردار می باشد.
می تواند یک فرصت عالی برای شما برای سرمایه گذاری محسوب بشود. برج های تریتیوم چیتگر که شامل 5 برج می باشد در نواحی مختلف منطقه 22 تهران موقعیت دارد و توانسته است با این امکانات و قیمت های مناسبش توجه افرادی زیادی را به خود جلب کند .
شرکت نیکان سازه سدید علاوه بر این برج ها پروژه های زیادی دیگر را نیز به بهره برداری رسانده است و این پروزه ها تنها یک بخشی کوچکی از کارنامه این شرکت می شود.

شرکت ساختمان سازی

شرکت ساختمان سازی آرین ستاره همت

شرکت بزرگ آرین ستاره همت که آفریننده پروژه ستین چیتگر می باشد و دارای سابقه درخشانی در عرصه ساختمان سازی می باشد این شرکت بزرگ یک پروژه بی نظیری به نام ستین چیتگر را ساخته است .
این برج در زمینی به مساحت بسیار بزرگی ساخته شده است و در اویل ساخت به یکسری از مشکلات برخورد داشت که خوشبختانه این مشکلات را رفع کرد و الان آماده بهره می باشد و توسعه ما برای شما یرمایه گذاری در این پروژه بی نظیر می باشد.

شرکت ساختمان سازی

نتیجه گیری

منطقه 22 تهران دارای برج و پروژه های بسیار زیادی می باشد که آفریننده این برج ها شرکت های ساختمان سازی با سابقه های درخشان ای می باشد که در قسمت بالا به برخی از این شرکت ها پرداخته ایم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا