پروژه‌هامشاوره مسکنمقالات

شهرک مروارید شهر چیتگر

شهرک مدرن و منحصر بفرد برای زندگی

شهرک مروارید شهر شهرک جدید در تهران

شهرک مروارید شهر که یکی از جدید ترین شهرک های تهران به شمار می رود در غرب منطقه 22 تهران موقیعت دارد و دارای 56 عدد آسمان خراش، آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری می باشد علاوه بر این شهرک مروارید شهر چیتگر می تواند بهترین جا برای سرمایه گذاری شما باشد !

مروارید شهر کجاست ؟

شهرک مدرن مروارید شهر در غرب منطقه 22 در ناحیه 3 شهرداری منطقه 22 شهر تهران واقع می باشد. این شهرک مدرن در مجاورت شهرک دانشگاه شریف،شهرک شهید خرازی، آتی شهر، همراه شهر و الهیه غرب واقع می باشد.
شهرک مدرن مروارید شهر که در غرب آن ایران مال و دریاچه زیبا چیتگر قرار گرفته و تقریبا حدود 7 کیلومتر تا این دریاچه زیبا و 5 کیلو متر تا بزرگ ترین فروشگاه ایران ( ایران مال ) فاصله دارد.

آدرس شهرک مروارید شهر چیتگر
دسترسی آسان به همه آزاد راه ها

شهرک جدید مروارید شهر که غربی ترین ناحیه منطقه 22 به شمار می رود علی رغم اینکه دسترسی را به تهران و کرج نزدیک تر می کند از آب و هوای بسیار عالی هم برخورد دار می باشد و به همین دلیل نظر افراد زیادی را به خودش جلب کرده است که در حال حاضر با اینکه خیلی از پروژه های آن شهرک مدرن تموم نشده به فروش رسیده است و به همین دلیل به آن مروارید غرب گفته می شود که از دیدگاه خیلی از ساکنان آن محل این اسم شایسته این شهرک مدرن با برج های حیرت انگیزش می باشد.

برج های مسکونی مروارید شهر چیتگر

بیشتر برج های مسکونی شهرک مروارید شهر چیتگر  21 تا 30 طبقه اند و تعداد برج های این شهرک مدرن به 56 عدد می رسد و دارای متراژ های مختلف میباشد و در هر طبقه 8 تا 12 واحد موجود هست. و این برج ها در حال حاضر به دو صورت متری و پیش فروش می رسد. در حال حاضر به تعداد 8 تا از این برج های مدرن به بهره برداری رسیده است و الباقی این برج ها در حال ساخت میباشد.

برای مثال می توان از این پروژه های زیر نام برد:

1: پروژه سفیر
2: پروژه مروارید 2
3: پروژه الهیه فرشته
4: پروژه الماس بهداری
5: پروژه لشکر 27
6: پروژه برلیان
7: پروژه تریتیوم 3
8: پروژه سران
9: پروژه نارنجستان 4
10: پروژه سپکو
11: پروژه ستین
12: پروژه کامرانیه
13: پروژه صدف
14: پروژه مهتاب 2
15: پروژه ساحل 3
16: پروژه پلازا
17: مروارید خیام
18: اسپرلوس
19: پروژه رومنس
20: پروژه مروارید بقیه اله 1
21: پروژه ایرانسازه
22: پروژه پالادیوم
23: پروژه زاگرس
اینها بسیار از پروژه های مسکونی این منطقه هستند.

آب و هوای مروارید شهر

این شهرک مدرن آب وهوای نسبتا خوب از بقیه شهرک های این منطقه دارد. امروزه بسیار از ساکنان شهر تهران و دیگر شهر ها از مشکلات آلودگی هوا در زمستان و گرد و غبار در تابستان رنج می برند که این مشکلات آلودگی و گرد غبار باعث شده در سال های اخیر تعداد زیادی از شهروندان عزیز مان را از دست بدهیم و نه تنها آن بلکه خیلی از افراد مسن شهر دچار بیماری ها : تنفسی، قلبی و غیره بیماری شدند و تو این مدت مدارس هم به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
اما شهرک مدرن مروارید شهر به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی کوه پایه غربی تهران می تواند بهترین موقعیت برای دور شدن از این آلاینده های مضر باشد و نه تنها آن بلکه پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران باعث تصفیه آب و هوای این منطقه زبیا شده است و فصول مختلف سال آب و هوای بسیار تمیز را دارا می باشد.
باید این را در نظر داشت که آلوده ترین روز های این شهرک منحصر بفرد از آسمان زیبا و آبی رنگ ودر شب آسمان سیاه و پر از ستاره بهره مند می باشد این شهرک مجزا از معدود مکانی های می باشد که آلاینده های مضر از ورود به این شهرک بیزاری می کنند.

موقیعت شهرک مدرن مروارید شهر چیتگر؟

اگر بخواهیم موقیعت جغرافیایی شهرک مروارید شهر چیتگر را در نظر بگیریم باید ذکر کرد که این شهر مدرن واقع در غرب دریاچه چیتگر،ایران مال و بین بزرگ راه؛ شهید اردستانی، شهید خرازی، تهران کرج، حکیم می باشد و از نگاه دسترسی به امکان تفریحی شهر دارای دسترسی منحصر بفرد برای ساکنان آن شهرک زیبا میباشد.
شما می توانید به راحتی به دریاچه چیتگر سفر کنید چون مسیر نه خیلی دور و نه خیلی نزدیک می باشد که این امکان باعث می شود که رفت و آمد گردشگران و بقیه شهروندان مزاحمتی و ترافیکی برای شما ایجاد نکند.

جاذبه های شهرک مروارید شهر!

جاذبه های شهرک مروارید شهر تهران می تواند بهترین فرصت شما برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان باشد. شهرک مروارید شهر دارای جاذبه های تفریحی زیاد می باشد که مهمترین آنها شامل : دریاچه چیتگر، ایران مال، شهر بازی هزار و یک شهر می توان نام برد.

شهر بازی هزار و یک شهر

شهر بازی هزار و یک شهر؛ این شهر بازی بر اساس افسانه های ایرانی میباشد و پر از هیجان و ماجراجویی می باشد. جاذبه های این شهر بازی الهام گرفته معماری های بدون بشر در صخره دل کوه و ساختمان های هیجان انگیز و قلعه ها و دژ هاست و همچنین دارای دیار های گوناگون می باشد
این شهر بازی افسانه با وسعت 139 هکتار توانسته است به یکی ازبزرگترین، بهترین و مدرن ترین شهر بازی ایران قرار بگیرد و این میتواند بهانه ای باشد برای بستن کوله پشتی هامون و سفر به این شهر بازی افسانه ای وایجاد خاطرات شگفت انگیز و فراموش نشدنی.
در شهر بازی افسانه ای از مجسمه ها و معماری های مشهور جهان استفاده شده است که فقط با یک نگاه میتواند بزرگی و عظمت ایران وکشورها را نشان بدهد. امکانات این شهر بازی شامل : رستوران، فضای تجاری، تفریحی می باشد و از آخرین و مجزا ترین تکنولوژی روز دنیا در ان استفاده شده است.

شهر بازی رویایی با داشتن مجسمه های تاریخی از هر کشور
یکی از بزرگ ترین شهر بازی تهزان

ازمجموعه دیارهای آن می توان
1: دیار شهر قصه
2: دیار آفرینش
3: دیار تاریخ
4: دیار جاده ابریشم
5: دیارماجراجویی
6: دیار اسطوره
7: دیار آینده
8: بازی
را نام برد.

بزرگ ترین فروشگاه جهان ( ایران مال )

بریم سراغ یکی از  جاذبه تفریحی دیگر شهرک مروارید شهر چیتگر به بزرگ ترین فروشگاه ایران و آسیا یعنی ایران مال این فروشگاه مدرن با وسعت نزدیک به 2 میلیون متر مربع تبدیل به یکی از بزرگ ترین فروشگاه جهان شده است که اگر بخواهیم از تمام ایران مال را بازدید کنیم برابر است با پیاده روی از خیابان ولیعصر میدان منیره تا تجریش می باشد و اگر بخواهیم از تمامی مغازه ها بازدید کنیم و تو هر مغازه حدود 5 دقیقه وقت بگذرانیم سه روز طول میکشه تا از تمام فروشگاه های آن دیدن کنید.

بزرگترین فروشگاه مدرن جهان
بزرگ ترین فروشگاه خاور میانه

ایران مال شامل دیدنی های زیاد و مجزا می باشد مانند
1: مسجد جامع ایران مال
2: باغ ایرانی و باغ ماهان ایران مال
3: باغ یدار ایران مال
4: بازارسنتی ایران مال
5: تالار آیینه ایران مال
6: شربت خانه ایران مال
7: ایوان اشراق ایران مال
8: باغ رستوران ایران مال
9: باغ کتاب ایران مال
10:مراکز خرید ایران مال
11: کافی شاپ ایران مال
12: پردیس سینمای ایران مال
13: مجموعه رزشی ایران مال
14: شهربازی ایران مال
15: هتل ایران مال
و سایر بخش های ایران مال

دریاچه زیبا چیتگر

بپردازیم به یکی دیگر از جاذبه های تفریحی شهرک مروارید شهر که می توان آن را بزرگ ترین دریاچه مصنوعی ایران نامید (دریاچه چیتگر) این دریاچه زیبا که می تواند یکی از گزینه های سفر تون باشد هم هزیته کمتر نسبت به سفر های شمالی دارد و هم نزدیک تر است به محل زندگی شما.
این دریاچه مصنوعی به منظور کاهش آلاینده های مضر هوا و خنک کردن هوای تهران در تابستان به شمار می رود به این دریاچه شهدای خلیج فارس هم گفته می شود. می توان گفت که مساحت این دریاچه مصنوعی به 130 هکتار می رسد و عمق آن 4 متر است.

دریاچه چیتگر بهترین مکان برای سفر و ارزان تر است سفر شمال است
بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران

دریاچه چیتگر مناظر با شکوه زیادی دارد که یکی از آنها باغ سنگ فرش این دریاچه می باشد.دریاچه چیتگر دسترسی آسان به مترو چیتگر و سایر وسایل حمل و نقل دارد.

مزایا زندگی در شهرک مروارید شهر؟

شهرک مرورارید شهر دارای مزایا زیاد برای زندگی می باشد و این رو هم باید در نظر داشت که هر شهرک مزایای و معایب خودش رو دارا می باشد حالا بپردازیم به برخی از مزایا شهرک مروارید شهر که شامل :
1: آب و هوای مطلوب
2: موقعیت جغرافیایی منطقه
3: دسترسی آسان به مراکز تفریحی
4: دسترسی آسان به مترو و آزاد راه ها
5: جدید بودن و مدرن بودن ساختمان های و….

پروژه شهرک مروارید شهر چیتگر

شهرک مروارید شهر چیتگر در غرب منطقه 22 تهران واقع شده است و برج های زیادی در آنجا قابل سکونت می باشد این شهرک مدرن می تواند زندگی شما را متحول کند زیرا دارای جاذبه های بی نظیر مثل : ایران مال، دریاچه چیتگر، شهر بازی هزار و یک شهر، و دیگر جاذبه های آن ، آب و هوای عالی، دسترسی آسان به سراسر تهران و حتی کرج.

شما می توانید برای خرید و یا اطلاعات مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید:

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و تشکر از محتوای خوبتون
    تقریبا همه ی پروژه های شهرک مروارید شهر چیتگر داخل سایتتون بود
    فقط یه سوال کدوم یکی از این پروژه ها بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری رو داره ؟

    1. سلام
      خوشحالیم که مطالب سایت براتون جالب بوده
      اکثر پروژه ها قابل اعتماد و خوب هستند اما برای مشاوره تخصصی می تونید با تیم ما ارتباط برفرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا