سرمایه گذاری در ملکمقالات

برترین پروژه های مسکونی کشور در سال 1402

معرفی برترین پروژه های 1402

برترین پروژه های سال 1402 به گزارش از مجموعه بزرگ ایران ملک قابل اطمینان ترین پروژه ها برای سرمایه گذاری معرفی شده است. این پروژه در سراسر ایران موقعیت دارند که بیشتر این پروژه در منطقه 22 تهران وقع شده اند .
بیشتر این پروژه های برج های بسیار زیبا و مدرن می باشد که هر کدام از امکانات و تجهیزات بی نظیری برخوردار می باشد علاوه بر این دسترسی به آنها بسیار آسان و رححت می باشد .
در سال 1402 اتفاقات زیادی در صنعت مسکن رخ داده است مثل : نهضت ملی مسکن، تسهیلات مسکن و دیگر موارد. اما در این مقاله در مورد برترین پروژه های سال 1402 می پردازیم .

برترین پروژه
این پروژه اکثرا به فروش رفته اند و یا در حال ساخت می باشد و این برج ها شامل موارد زیر می باشد
» مجتمع مسکونی آرام
» برج مسکونی آرتیمان
» پروژه زاگرس چیتگر
» برج مسکونی ایراندخت
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» مجتمع مسکونی چهارباغ
» یاران چیتگر
» البرز کوهک
» نیکان وزارت دفاع
» ساحل 3
» ستین چیتگر
» شمیم رحمت
و یگر موارد که در ادامه به برخی از این پروژه ها خواهیم پرداخت .

پروژه زاگرس چیتگر

پروژه زاگرس چیتگر که جزء برترین پروژه ها در سال 1402 بشمار می رود در حال ساخت ساخت می باشد اما تمامی واحد های ان بصورت پیش خرید به فروض رفته است. این برج زیبا و مدرن یک پروزه تعاونی ساز می باشدد .
پروژه زاگرس چیتگر که آفریننده آنیکی از بزرگترین شرکت های ساختمان سازی کشور نیز است ( شرکت تعاونی همت ) نام دارد .
این برج زیبا در منطقه 22 تهران در نزدیکی دریاچه بزرگ شهدای خلیج فارس ( دریاچه چیتگر ) موقعیت دارد و ویو بسیار عالی به این دریاچه مصنوعی نیز دارد .
برج زاگرس با جدید ترین طراحی معماری در حال ساخت می باشد و انتظار می رود تا این برج در اویل سال 1405 به بهره برداری کامل خود برسد .
تعداد طبقات این پروزه به 21 طبقه می رسد که تمامی طبقات آن مجهز می باشد. این برج در نمیه دوم سال قبل ( 1401 ) اغاز بکار کرد و تا الان پروسه آن در حال انجام می باشد .

برترین پروژه
پروژه زاگرس

موقعیت پروژه زاگرس

این پروژه در منطقه 22 تهران در نزدیکی یکی از بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت و آسان می باشد علاوه بر این دسترسی مستقیم و راحت به مراکز تفریحی و گردشگری دیگر نیز دارد .
برج زاگرس به بزرگراه های چون: همت، حکی، آزادگانشرقی و نوبی، شهید فهمیده راه دارد علوه بر این شما به راحتی می توانید از طریق مترو چیتگر به این برج دسترسی داشته باشد .

امکانات پروژه زاگرس

یکی از دلایل اینکه این برج به عنوان برترین پروزه های سال انتخاب شده است امکانات ان می باشد این امکانات منحصر بفرد شامل موارد زیر می باشد
» مجهز به سیستم امنیتی و اطفاء حریق
» مجهز به درب های ضد سرقت
» سالن ورزشی برای آقایان و خانمان
» سالن اجتماعات بزرگ
» لابی مجلل
» فروشگاه ( مخصوص برج )
» کافی شاپ ( مخصوص برج )
» رستوران ( مخصوص برج )
» پارکینگ
» انباری
» آسانسور
» استخر، سونا، جکوزی
و دیگر موارد.
یکی از دلایل اینکه این برج را تبدیل به یکی از برترین پروژه های سال 1402 تهران کرده است ( امکانات ) و ( معماری ) این برج می باشد .

پروژه شمیم رحمت 3

برج شمشم رحمت 3 که آن را نیز با اسم ( نخل چیتگر ) یاد می کنند دارای 26 طبقه می باشد که تنها 21 طبقه ان مسکونی می باشد و باقی ان پارکینگ و لابی است .
موقعیت این برج می تواند از امتیاز بالای محسوب شود و یک فرصت عالی برای آن دسته از افرادی می باشد که دوست دارند در این پروژه سرمایه گذاری کنند. این پروزه یک پروژه تعاونی ساز می باشد که برای ارگان و یا بخش ( هوا فضا ) است .
این پروژه دارای 4 برج با طبقات ذکر شده ( 26 طبقه ) می باشدکه تنها 21 طبقه آن مسکونی و الباقی آن لابی و پارکینگ می باشد .
این برج همانند پروژه زاگرس از طرح و معماری فوق العاده ای برخوردار می باشد و توانسته خود را در لیست برترین پروژه های سال 1402 قرار دهد .
مجموعه ایران ملک برای آن دسته از افرادی مایل هستند در این پروژه سرمایه گذاری کنند پیشنهاد می کند تا در واحد مسکونی سرمایه گذاری کنند زیرا تمامی این واحد های ایم برج از قیمت های مناسب برخوردار هستند .

برترین پروژه
پروژه شمیم 3

امکانات پروژه شمیم رحمت 3

امکانات این پروژه بسیار عالی و بی نظیر می باشد که در ادامه برای شما تمامی امکانات این برج را معرفی خواهیم کرد .
» آسانسور ( 12 عدد )
» راه پله مخصوص
» حیاط مخصوص برای هر واحد
» پارکینگ
» سیستم اعلام و اطفاء حریق
» انباری
» ویو عالی
» نور پردازی زیبا
و دیگر موارد .

پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر از دیگر برج های منطقه 22 تهران و لیست برترین پروزه های سال 1402 بشمار می رود این برج دارای 12 بلوک و هر بلوک بیش از 20 طبقه می باشد .
برج ستین چیتگر در زمین به مساحت بسیار زیادی در حال ساخت است و البته نا کفته نماند که در اویل روز های ساخت این برج ، به مشکلاتی برخورد اما این مشکلات به دور از تصور نبود .
در حال حاضر ساخت برج در حال اجرا ی باشدو هنوز زمان بهره برداری از این پروژه معلوم نیست .
موقعیت پروژه ستین چیگر
این برج درحال حاضر بهترین موقعیت مکانی را دارد که در قسمت شمالی آن به کوه تهران راه دارد و درقسمتغربی این برج دریاچه زیبا شهدای خلیج فارس واقع شده است .
این برج نیز به اتوبان تهران – کرج دسترسی آسان و راحت دارد علاوه بر این به بزرگراه های چون: همت و حکیم نیز دسترسی سریع و راحتی را دارد .
نا گفته نماند که این برج فاصله خیلی نزدیک ( 2 دقیقه ) به مترو دارد و برای آن دسته از افرادی که دوست دارند نزدیک به مترو خانه داشته باشن گزینه ای مناسب می باشد.

برترین پروژه
پروژه ستین

امکانات برج ستین

این پروژه از امکانات منحصر بفردی برخوردار می باشد که شامل موارد زیر می باشد
» آسانسور
» پارکینگ
» انباری
» سیستم امنیتی
» سیستم اطفاء حریق
» هایپر مارکت ( مخصوص برج )
» استخر و سونا
» سالن ورزشی مجهز
» سالن کنفرانس
و دیگر موارد.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری در بهترین پروژه های سال می تواند یک فرصت استثنای برای ان دسته از افرادی باشد که دوست دارند در صنعت مسکن و ملک سرمایه گذاری کنند مجموعه بزرگ ایران ملک با سال ها تجربه و پشتکار در این عرصه برای شما لیستی از بهترین و برترین پروژه های سال 1402 را معرفی کرده
و تمامی برخی از آنها را برای شما مورد بررسی قرار داد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا