پروژه‌هامقالات

پروژه های تعاونی ساز چیتگر

پروژه های تعاونی ساز چسیت ؟

پروژه های تعاونی سازبه پروژه های گفته می شود که توسط ارگان های دولتی و یا مجتمع های بزرگ مالک آن باشد این پروژه ها تقریبا ارزان تر از پروژه های شخصی ساز می باشد.
شما با خیال راحت می توانید در این پروژه ها سرمایه گذاری کنید لازم به ذکر است که تمامی پروژه ها که تعاونی ساز هستند از امکانات زیادی بهره مند می باشند .

پروژه های تعاونی ساز
معرفی پروزه های تعاونی چیتگر

اکثر پروژه های منطقه 22 تهران تعاونی ساز می باشند و مجموعه بزرگ ایران ملک لیست از مهم ترین آنها را برای شما معرفی می کند که شامل موارد زیر می باشد
» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 جیتگر
» برج البرز کوهک
» برج یاران چیتگر
» آسمان خراش سفیر (1)
» آسمان خراش کامرانیه سپاشهر
و دیگر موارد

پروژه زاگرس چیتگر

پروژه زاگزس چیتگر یک پروژه تعاونی ساز بشمار می رود این پروژه یکی از مهم ترین و بهترین پروژه ها در منطقه 22 تهران محسوب می شود .
برج زیبا زاگرس در نردیکی بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه قرار دارد ( دریاچه چیتگر ) و این موقعیت مجزا آن باعث شده است تا افرادی زیادی آماده سرمایه گذاری در این برج بشوند .
این برج یک ساختمان مسکونی و تجاری می باشد که افریننده آن شرکت تعاونی همت است و این یکی از شاهکار های این شرکت است .
گفته شده است که این برج در سال 1405 به هبره برداری می رسد و این یک فرصت عالی برای تمامی افرادی می باشد که قصد دارند در این منطقه بزرگ و مدرن سرمایه گذاری کنند .

پروژه های تعاونی ساز
پروژه زاگرس چیتگر

برج زاگرس دسترسی عالی به مراکز چون : ایران مال، رز مال، بام لند، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و دیگر جا ها دارد .
شما می توانید از طریق بزرگراه های چون : همت، حکیم، آزادگان، شهید فهمیده به این برج زیبا دسترسی داشته باشید. از جمله امکانات این برج شامل موارد زیر می باشد
» مجهز به سیستم امنیتی
» آسانسور
» سالن های چون : اجتماعات، ورزشی، کنفراس
» مجهیز به سیستم اطفاء حریق
» سونا، جکوزی، استخر
» فروشگاه، رستوران، کافی شاپ

پروژه مهتاب 2 چیتگر

برج مهتاب 2 چیتگر که جزو ساختمان های تعاونی ساز می باشد یکی از بهترین و مهم ترین پروژه های منطقه 22 تهران است این برج زیبا در منطقه 22 تهران در یکی از بزرگ ترین شهرک های این منطقه ( شهرک مدرن مروارید شهر ) قرار دارد .
شهرک مروارید شهر چیتگر یکی از مدرن ترین شهرک های منطقه 22 تهران است این شهرک تبدیل به یکی از مهم ترین شهرک ها در تهران شده است و آینده عالی برای این شهرک نیز پیش بینی شده است .
آب و هوا در این شهرک بسیار عالی می باشد چنانکه از شر هر گونه آلاینده های مضر به دور می باشد. و شما یک روز و یک شب عالی را در این شهرک شاهد خواهید بود .

پروژه های تعاونی ساز
پروژه مهتاب 2 چیتگر

پروژه مهتاب 2 چیتگر که آفریننده آن شرکت بزرگ ( الدوز آذربایجان ) می باشد دارای 23 طبقه که می باشد این هر طبقه دارای 8 واحد مسکونی می باشد طبقات که تعداد واحد کمتری دارد به مرور بزرگتر و با امکانات زیادی می باشد .
امکانات این برج زیبا شامل موارد زیر می باشد
» مجهز به سیستم اطفاء حریق
» مجهز به سیستم امنیتی
» آسانسور
» سالن ورزشی برای بانوان و آقایان
» سالن اجتماعات، کنفراس
» بالگرد
» برق اظطراری
» ضایعات تیر اندازی
» سرمایش و گرمایش

پروژه های مهم منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران که یکی از زیبا ترین و بزرگترین منطقه شهر تهران محسوب می شود در قسمت شمال غربی تهران واقع شده است این منطقه زیبا برای گسترش جاذبه های گردشگری ایجاد شده و تا اکنون شاهد جاذبه زیادی از این منطقه بزرگ بوده ایم .
بدلیل اینکه این منطقه در این سال های اخیر به تعداد گردشگران و مهاجرانش اضافه شده است افرادی زیادی در این منطقه مجزا سرمایه گذاری کرده اند و پروژه های زیادی را در این منطقه ساختند .
بیشتر این پروژه در سال های آینده به بهره برداری خواهد رسید و شما می توانید با سرمایه گذاری در این منطقه یک فرصت عالی برای خود و خانواده تان ایجاد کنید .
مهم ترین پروزه های منطقه 22 تهران شامل موارد زیر می بشاد
» پروزه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» برج ساحل 3 چیتگر
» برج البرز کوهک چیتگر
» تریتیوم
» نارنجستان
» یاران
» الوند
» پارک چناران
» الماس هروی
» ستین چیتگر
» نیکان وزارت دفاع
و دیگر موارد می باشد که این ها به عنوان بهترین پروژه های منطقه 22 تهران شناخته شده است و امکانات عالی برخوردار است .

پروژه البرز کوهک چیتگر

پروژه البرز کوهک که یک برج بسیار زیبا می باشد به عنوان بهترین پپروژه منطقه 22 نیز شناخته شده است این پروژه تعاونی ساز به دلیل قرار گرفتن در بلوار کوهک اسمی البرز کوهک را به خود گرفته است .
تعداد طبقات این پروژه به 12 طبقه می رسد که چند طبقه از این پروژه تجاری می باشد و بقیع طبقات آن مسکونی است .
این پروژه دسترسی عالی و راحت به مترو چیتگر دارد ( حدود 10 دقیقه ) و این . این ساخمان در سال 1404 به بهره برداری می رسد .و از مهم ترین امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد
» مجهز به سیستم امنیتی
» مجهز به سیستم اطفاء حریق
» آسانسور
» سالن اجتماعات
» فضای سبز
» پارکینگ
» راه پله اضطراری
» برق اضطراری
» آتن مرکزی
» بالگرد
و دیگر موارد .

پروژه یاران چیتگر

پروژه یاران چیتگر یکی دیگر از پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 محسوب می شو این پروژه همانند پروزه مهتاب 2 در شهرک زیبا و مدرن مروارید شهر چیتگر واقع شده است و از امکانات و دسترسی عالی برخوردار می باشد .
برج یاران را نیز به پروزه مهر ایثار یاران نیز می شناسند .شما می توانید از طریق این پروژه به جاذبه گردشگری مثل : دریاچه چیتگر، ایران مال، شهر بازی هزار و یک شب، بام لند، باغ ملی موزه گیاه شناسی، او پارک و بزرگراه تهران شما دسترسی داشته باشید .
از جمله امکانات این پروژه می توان به موازد زیر اشاره کرد
» استخر، سونا، جکوزی
» مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق
» پارکینگ
» انباری
» آسانسور
» پیست دوچرخه سواری
» بالابر
» هلی پد
» درب های امنیتی
» لابی زیبا و مجلل
» سالن اجتماعات، کنفرس و ورزشی
و دیگر موارد .

پروژه های تعاونی چیتگر
پروژه یاران

نتیجه گیری

منطقه 22 تهران دارای پروژه های متعددی می باشد که بیشتر این پروژه ها تعائنی ساز است و در سراسر این منطقه گسترش یافته است .
این پروژه ها از امکانات و دسترسی عالی برخوردار می باشد چنانکه توانسته اند در این سال های اخیر نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا