پروژه‌هامقالات

معرفی شرکت حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی یک فرد موفق در عرصع ساختمان سازی

شرکت حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی موسس شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی می باشد . حاج رحیم قربانی از سال 1372 فعالیت های خود را در صنعت ساختمان سازی آغاز کرد وی تاکنون حدود 35000 هزار واحد ساخته است و در دست های مردم ایران قرار داده است .
نام تجاری شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی ( رونیکا پالاس ) می باشد که 30 طبقه است . این گروه در سال 1392 ثبت شده است . حاج رحیم قربان به عنوان برترین کار آفرین در سال 1400 و برترین انبوه ساز ایران در سال 1401 و دوباره در سال 1402 به عنوان ابر کار آفرین شناخته است .

حاج رحیم قربانی
وی در طی 30 سال خدمات زیادی در عرصه ساختمان سازی برای مردم ایران به انجام رسانیده است و بهترین پروژه ها و ساختمان های تهران به بهره برداری رسانیده است اولین پروژه وی در منطقه 5 شهر تهران ثبت گردیده است .
پس به انجام رساندن این پروژه با افتخار توانست قدم های بعدی و موفقیت آمیز در عرصه ساختمان سازی بگذارد . حاج رحیم قربانی حدود 12000 هزار نیرو در دست دارد و درآینده نه چندان دور قرار است بزرگ ترین پروژه خود را ( 7000 هزار واحدی تهرانسر ) به بهره برداری خواهد رساند .

حاج رحیم قربانی

پروژه های ساخته شده توسط حاج رحیم قربانی

شرکت حاج رحیم قربانی آفریننده پروژه های متعددی در سراسر کشور بخصوص شهر تهران می باشد این پروژه که به نام ( رونیکا پالاس ) ذکر می شود شامل تمامی پروژه های مسکونی ، اداری و تجاری در سراسر کشور می شود .
بیشتر این پروژه ها به صورت آسمان خراش یا مجتمع های بزرگ می باشد که در بیشتر بخش های شهر تهران واقع شده است . و بیشتر این پروژه در منطقه 5 و منطقه 22 تهران قرار دارد .
بجز پروژه های که این شرکت بزرگ آفریننده آن است درگیر کار خیر خواهانه به مردم هم می باشد مثل : کلینک درمانی در شهر چالوس ، کمک به آسایشگاه ها ، شیر خوارگاه ها و مراکز نگهداری از بی سرپرست ان و کودکان .

پروژه رونیکا کوهک

پروژه رونیکا کوهک که آفریننده این پروژه آقا قربانی می باشد در منطقه 22 شهر تهران واقع شده است و مساحت آن حدود 35000 هزار متر مربع می باشد که تعداد طبقات این پروژه به 13 عدد می رسد و تعداد واحد ها آن به 2000 هزار عدد می رسد که همه این واحد ها در 8 تا بلوک جا گرفته است .
امکانات پروژه رونیکا کوهک شامل موارد زیر می باشد
» مجهز به آسانسور
» مجهز به انباری و بالکن
» مجهز به استخر ، سونا و جکوزی
» مجهز به لابی مجلل
» مجهز به سالن اجتماعات
»مجهز به سیستم اطفاء حریق
» مجهز به سیستم امنیتی
» مجهز به پارکینگ
» مجهز به سالن ورزشی برای خانمان و آقایان
این پروژه در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس ( دریاچه چیتگر ) موقعیت دارد . این منطقه از دسترسی عالی برخوردار می باشد زیرا که فاصله این پروژه با مترو و پارک حدود 5 دقیقه می باشد . موقعیت اصلی این پروژه در منطقه 22 تهران شهرک راه آهن چیتگر می باشد و زمان تحویل این پروژه در 20/6/1402 می باشد .

رونیکا پالاس کوهک
آفریننده شرکت حاج رحیم قربانی

مجتمع رونیکا پالاس دلیجان

پروژه رونیکا پالاس دلیجان یکی دیگر از شگفتی های شرکت حاج رحیم قربانی بشمار می رود . این پروژه در زمین به مساحت 5 هکتار بنا شده است و برترین تکنولوزی روز دنیا برای رفاه زندگی در آن استفاده شده است .
و یکی مجزا ترین مجتمع رفاهی در بین راه قم و اصفهان بشمار می رود . از امکانات های این پروژه مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد
» مجهز به تالار پذیرایی 2 طبقه
» مجهز به تالار مجلل
» مجهز به پمپ بنزین
» مجهز به اتاق های
» مجهز به کافه و رستوران
» مجهز به فروشگاه
» مجهز به سالن کنسرت و تئاتر

رونیکا پالاس دلیجان
آفریننده شرکت حاج رحیم قربانی

مجتمع رونیکا پالاس آبشار

پروژه رونیکا پالاس آبشار هم عضوی از مجموعه بزرگ پروژه های شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی می باشد که در منطقه 22 تهران در یکی از قدیمی ترین شهرک های آن منطقه ( شهرک شهید باقری ) قرار دارد .
بیشتر پروژه های شرکت حاج رحیم قربانی در منطقه 22 تهران و اکثر آن ها مثل پروژه رونیکا پالاس آبشار در حال بهره برداری می باشد و باقی آن ها به بهره برداری رسیده است .

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا