پروژه‌هامقالات

معرفی پروژه کامرانیه سپاشهر (k2) – شرایط پیش فروش این پروژه چیست؟

همه چیز در مورد پروژه کامرانیه

معرفی پروژه کامرانیه ساشهر

پروژه کامرانیه سپاشهر دارای برج تک 22 طبقه مسکونی، چهار طبقه پارکینگ منفی و 1 طبقه همکف لابی می باشد و هر طبقه مسکونی دارای 8 واحد می باشد که در مجموع شامل 177 واحد مسکونی و 200 پارکینگ و انبار می باشد.

این طرح توسط تعاونی سپاه شهر در زمینی به مساحت 39500 متر مربع و در مروارید شهر منطقه 22 تهران در حال اجراست و همزمان با پروژه بانک ملی چیتگر در حال اجراست و این پروژه از سرعت ساخت خوبی برخوردار است و تا حد زیادی رشد داشته است و در حال حاظر سازه این پروژه از نوع بتنی بوده و در مرحله تکمیل پی و شروع اسکلت می باشد و پایان آن در پایان سال 1403 برآورد شده است.

امکانات پروژه کامرانیه منطقه 22

امکانات پروژه کامرانیه منطقه 22 شامل موارد زیر است:

روف گاردن: این روف گاردن دارای فضای سبز، آبنما، باربیکیو و امکانات ورزشی است.

لابی مجلل: لابی این پروژه دارای طراحی مدرن و امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، آبنما و سیستم تهویه مطبوع است.

سالن ورزشی: این سالن ورزشی دارای امکاناتی مانند دستگاه‌های بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی است.

پارکینگ و انباری: این پروژه دارای 4 طبقه پارکینگ و انباری است.

علاوه بر این امکانات، پروژه کامرانیه منطقه 22 دارای دسترسی مناسبی به مراکز تجاری، تفریحی و درمانی منطقه 22 است. این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ایران مال، بام لند و رز مال قرار دارد.

اندازه و نوع واحدهای پروژه کامرانیه منطقه 22

پروژه کامرانیه سپاشهر از تنوع سایز خوبی برخوردار است و پروژه کامرانیه منطقه 22 در 27 طبقه و 800 واحد مسکونی ساخته شده است.  در 3 نوع یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه طراحی شده اند.

یک خوابه: این واحدها با متراژهای 50 تا 60 متر مربع ساخته شده اند.

 دو خوابه: این واحدها با متراژهای 70 تا 90 متر مربع ساخته شده اند.

 سه خوابه: این واحدها با متراژهای 100 تا 120 متر مربع ساخته شده اند.

تمامی واحدهای پروژه کامرانیه دارای امکاناتی مانند پارکینگ، انباری، آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، شومینه، آشپزخانه مدرن، کابینت هایگلاس، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تراس و بالکن هستند.

موقعیت پروژه کامرانیه چیتگر

موقعیت مکانی پروژه کامرانیه سپاشهر در مروارید شهر، قطعه ۲ است و به بزرگراه همت و حکیم و تهران کرج و آزادگان دسترسی بسیار خوبی دارد.

همچنین این پروژه به بازار بزرگ ایران (ایران مال)، باغ موزه گیاه شناسی ایران، شهر بازی ، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر نزدیک است و با توجه به ساخت و ساز گسترده این منطقه، آینده خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

نحوه خرید امتیاز پروژه کامرانیه سپاشهر

واگذاری این پروژه قطعا در اداره تعاون سپاه شهر انجام می شود و هزینه آن 3 میلیون تومان (هر طرف 1.5 میلیون تومان) از طرف تعاونی خواهد بود و به صورت امتیاز و ودیعه خرید و فروش می شود و هرچه در اساسنامه آمده باشد، ضوابط واگذاری در اساسنامه شرکت تعاونی توسعه سپاشهر ذکر شده و انتقال کامل در تعاونی صورت می گیرد.

سپرده + امتیاز + اقساط آتی = قیمت کل

سوابق شرکت تعاونی سپاهشهر

تعاونی سپاشهر اولین فعالیت خود را در سال 1397 با شماره ثبت 543222 در منطقه 22 تهران آغاز کرد و در این مدت پروژه های مختلفی را اجرا کرده است.

پروژه موفق دیپلمات باعث شناخته شدن و شهرت این تعاونی در سطح منطقه 22 شد و راه را برای ادامه فعالیت و ساخت پروژه های جدیدتر این تعاونی مانند پروژه کامرانیه سپاشهر هموار کرد که هم اکنون این تعاونی پروژه های زیادی در منطقه 22 دارد که مهمترین آنها پروژه های پروژه بانک ملی کوهک، پروژه سفیر 1 و پروژه دیپلمات است.

قیمت ساخت و شرایط پرداخت پروژه کامرانیه

قیمت ساخت پروژه کامرانیه به صورت علی الحساب محاسبه می شود و در حال حاضر برای هر متر مربع 4.5 میلیون تومان است. با توجه به متراژ واحد و تعداد طبقات، قیمت ساخت واحدها متفاوت است.

شرایط پرداخت پروژه کامرانیه به شرح زیر است:

واریزی اولیه: 1.430.000.000 تومان

اقساط: هر سه ماه 115.000.000 تومان

قیمت امتیاز پروژه کامرانیه بسته به رتبه و الویت متغیر است و به دلیل نوسان قیمت برای مشخص شدن قیمت و استعلام فروشندگان تماس بگیرید.

رتبه و امتیاز پروژه کامرانیه

رتبه پروژه کامرانیه بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی آن تعیین می شود. در حال حاضر، پروژه کامرانیه تا طبقه 20 اسکلت و سقف اجرا کرده و 16 طبقه تیغه چینی و وال پست ها اجرا شده است. پیش بینی می گردد در فصل پاییز 1402 سازه پروژه کامرانیه بطور کامل اجرا شود.

با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه کامرانیه در تاریخ 8 دی 1402، رتبه این پروژه 8.67 است. این رتبه به این معناست که پروژه کامرانیه 86.7% پیشرفت فیزیکی داشته است.

قیمت امتیاز پروژه کامرانیه بسته به رتبه آن متفاوت است. در حال حاضر، قیمت امتیاز پروژه کامرانیه برای رتبه 8.67 بین 1.500.000.000 تا 1.800.000.000 تومان است.

با توجه به نوسانات بازار مسکن، قیمت امتیاز پروژه کامرانیه نیز ممکن است در آینده تغییر کند.

حق امتیاز پروژه کامرانیه چقدر است

حق امتیاز پروژه کامرانیه (K2) با توجه به رتبه و الویت متغیر میباشد. در تاریخ 31 ژانویه 2024، قیمت حق امتیاز پروژه کامرانیه به شرح زیر است:

رتبه 1: 1.6 میلیارد تومان

2: 1.5 میلیارد تومان

3: 1.4 میلیارد تومان

4: 1.3 میلیارد تومان

5: 1.2 میلیارد تومان

قیمت حق امتیاز پروژه کامرانیه به صورت مداوم در حال تغییر است و برای اطلاع از قیمت دقیق آن میتوانید با مشاورین املاک معتبر در منطقه 22 تهران تماس بگیرید.

علاوه بر قیمت حق امتیاز، خریداران باید مبلغ واریزی پروژه کامرانیه را نیز پرداخت کنند. مبلغ واریزی پروژه کامرانیه در تاریخ 31 ژانویه 2024، 1 میلیارد و 430 میلیون تومان است. این مبلغ به صورت اقساط 3 ماهه هر 115 میلیون تومان پرداخت می شود.

در مجموع، قیمت خرید یک واحد آپارتمان در پروژه کامرانیه در تاریخ 31 ژانویه 2024، با احتساب قیمت حق امتیاز و مبلغ واریزی، حدود 2.8 میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است که قیمت های ذکر شده به صورت تقریبی است و ممکن است با توجه به شرایط بازار، دچار تغییر شوند.

پروژه کامرانیه
پروژه کامرانیه

اقساط سال 1402 پروژه کامرانیه سپاشهر

تا تاریخ 1 ژانویه 2024، اقساط سال 1402 پروژه کامرانیه سپاشهر به شرح زیر است:

6 اردیبهشت ماه 1402: 100 میلیون تومان

20 تیر ماه 1402: 115 میلیون تومان

30 شهریور ماه 1402: 115 میلیون تومان

24 دی ماه 1402: 115 میلیون تومان

جمع کل اقساط تا تاریخ 1 ژانویه 2024: 445 میلیون تومان

قسط های بعدی پروژه کامرانیه سپاشهر در سال 1402 به شرح زیر است:

28 فوریه 2024: 115 میلیون تومان

22 می 2024: 115 میلیون تومان

20 اوت 2024: 115 میلیون تومان

22 نوامبر 2024: 115 میلیون تومان

جمع کل اقساط پروژه کامرانیه سپاشهر در سال 1402: 675 میلیون تومان

تحلیل پروژه کامرانیه سپاشهر

این پروژه با توجه به هزینه کم تراکم زمین در محدوده مرواریدشهر و قیمت مناسب ساخت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای پیش خرید آپارتمان در مرواریدشهر باشد. همچنین باید در نظر داشت که با افزایش قیمت مسکن در سال های اخیر متقاضیان بازار مسکن برای متراژهای زیر 100 متر بسیار بیشتر شده و پروژه کامرانیه با متراژ 85 تا 88 متر در اولویت قرار دارد. .

در مروارید شهر متراژ واحدها به شکل کلی زیاد است و به طور متوسط 120 متر است  ولی پروژه کامرانیه سپاشهر به دلیل متراژ کم یکی از پرطرفدارترین پروژه های مروارید شهر است و به راحتی در بازار املاک خرید و فروش می شود.

که در نتیجه برج کامرانیه در آینده ای نزدیک رشدی چشمگیر خواهد داشت.

البته این پروژه علاوه بر مزایای فوق دارای معایبی نیز می باشد که می توان به عدم وجود دید (منظره)در پروژه اشاره کرد.

از ویژگی های این پروژه می توان به دسترسی آسان و سریع به مراکز تجاری مانند ایران مالو مجتمع تجاری اداری رزمال چیتگر با امکانات تفریحی بی‌نظیر و مراکز تفریحی مانند باغ گیاه شناسی ملی و  اشاره کرد.

همچنین از پروژه هایی که در مجاورت پروژه کامرانیه سپاشهر قرار دارند می توان به برج مهتاب 2 چیتگر ،پروژه نیکان، پروژه لشگر ۲۷، پروژه برج تریتیوم4 چیتگر اشاره کرد.

خلاصه مشخصات پروژه کامرانیه منطقه 22

سازنده: تعاونی سپاشهر

تعداد طبقات: 27 طبقه

کاربری: مسکونی

تاریخ تحویل: 1403

دسترسی به پروژه کامرانیه سپاشهر

پروژه کامرانیه سپاشهر در منطقه 22 تهران واقع شده است. این منطقه از طریق اتوبان های تهران-کرج، آزادگان، حکیم و همت به خوبی به سایر نقاط شهر دسترسی دارد.

با اتوبان تهران-کرج

از طریق خروجی 26 به سمت اتوبان شهید خرازی رفته و سپس از خروجی 6 به سمت شهرک مروارید شهر بپیچید.

با اتوبان آزادگان

از طریق خروجی 6 به سمت اتوبان شهید خرازی رفته و سپس از خروجی 6 به سمت شهرک مروارید شهر بپیچید.

با اتوبان حکیم

از طریق خروجی 3 به سمت اتوبان شهید خرازی رفته و سپس از خروجی 6 به سمت شهرک مروارید شهر بپیچید.

با اتوبان همت

از طریق خروجی 6 به سمت اتوبان شهید خرازی رفته و سپس از خروجی 6 به سمت شهرک مروارید شهر بپیچید.

همچنین، می توان با استفاده از مترو نیز به پروژه کامرانیه سپاشهر دسترسی داشت. ایستگاه مترو دریاچه چیتگر در نزدیکی این پروژه واقع شده است.

کامرانیه سپاشهر
کامرانیه سپاشهر

شرایط پرداخت و پیش فروش پروژه کامرانیه

 

واریز اولیه + اقساط + امتیاز

واریز به روز پروژه کامرانیه تا پایان تیرماه 1402:

مبلغ 1,088,000,000 تومان

قیمت امتیاز پروژه کامرانیه مرداد 1402:

قیمت امتیاز پروژه کامرانیه بسته به رتبه از 1.6 میلیارد تومان تا 2.2 میلیارد تومان بوده است.

پروژه تراکم زمین در این پروژه متری 1.5 میلیون تومان و برآورد ساخت و ساز حدود 10.5 میلیون تومان در هر متر است. در حال حاضر و تا امروز (تا تیر 1402) ودیعه پروژه کامرانیه یک میلیارد و 88 میلیون تومان است.

اقساط پروژه کامرانیه ۱۴۰۲ هر ۳ ماه ۱۱۵ میلیون تومان می باشد.

در پروژه کامرانیه انتخاب متراژ انجام نشده و همه اعضا دارای سپرده یکسان هستند. انتخاب متراژ برای اعضای پروژه سپاشهر پس از گرفتن دفترچه مالکیت مشخص می شود.

خرید و فروش برج کامرانیه مانند  پروژه سپکو یک امتیاز بوده و قابل واگذاری و نقل و انتقال قطعی می‌باشد.

این پروژه یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری یا سکونت در منطقه 22 می باشد که با پرداخت حدود 3 میلیارد و با پرداخت یک میلیارد به حساب دیگر صاحب یک واحد در مروارید شهر خواهید شد.

همچنین اگر قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارید، قطعا پس از تکمیل اسکلت در چند ماه آینده، رشد بسیار خوبی خواهد داشت و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا