پروژه‌هامقالات

معرفی پروژه الوند چیتگر و شرایط پیش فروش🏞

تعاونی ساختمان همت در سال 1397 پروژه الوند چیتگر را در منطقه 22 استان تهران آغاز کرد و هم اکنون این پروژه در اطراف منطقه چیتگر یکی از پروژه های مسکونی و تجاری در حال ساخت است. روژه الوند مانند دیگر پروژه های تعاونی ساز منطقه چیتگر از موفعیت های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد .

پروژه الوند چیتگر به دلیل دسترسی عالی به دریاچه خلیج فارس، ایران مال و بام لند موقعیت بسیار خوبی دارد و همچنین دسترسی خوبی به بزرگراه همت، آزادگان، حکیم و شهید فهمیده دارد.

پروژه الوند در منطقه 22 تهران دارای کاربری مسکونی و تجاری و دارای 8 طبقه می باشد که 4 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه تجاری و پروژه الوند چیتگر توسط شرکت تعاونی توسعه ساختمان ابنیه همت که سازنده پروژه هایی مثل پروژه البرز کوهک چیتگر میباشد.

در زمینی به مساحت نهصد و پنجاه و نه متر مربع در حال ساخت است.

1 طبقه تجاری و 2 طبقه منفی و 3 طبقه پارکینگ می باشد.

پروژه برج الوند یکی از معدودترین پروژه های مسکونی و تجاری در این منطقه است که با توجه به کم بودن تعداد واحدهای این پروژه، تعاونی توسعه ساختمان همت برای تامین قدرت خرید اکثریت آن را در قالب 3 واحد عرضه کرده است.

ثبت نام برای هر نقطه به فاصله 30 متر از وسعت سهم زمین انجام می شود که برای هر سهم حدود 60 متر مربع تراکم مسکونی و حدود 20 متر مربع تراکم تجاری برآورد می شود. این تعاونی پروژه چیتگر زاگرس و طرح البرز کوهک را نیز در کارنامه خود دارد

الوند چیتگر
الوند چیتگر

ویژگی های پروژه الوند چیتگر

موقعیت مکانی عالی پروژه الوند در یکی از بهترین نقاط منطقه 22 واقع شده است. این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر، بام لند، ایران مال و بزرگراه های حکیم و خرازی قرار دارد.

دسترسی عالی پروژه الوند از طریق بزرگراه های حکیم، خرازی و همت به راحتی قابل دسترسی است.

امکانات رفاهی و تفریحی پروژه الوند دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله لابی مجلل، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات و فضای سبز است.

طراحی زیبا پروژه الوند با طراحی زیبا و مدرن خود یکی از جذاب ترین پروژه های منطقه 22 است.

واحدهای مسکونی پروژه الوند چیتگر دارای متراژهای 100 تا 150 متر مربع هستند. این واحدها دارای 2 یا 3 خواب هستند.

تاسیسات و امکانات پروژه الوند چیتگر

 

تاسیسات پروژه الوند چیتگر

در این پروژه از تاسیسات و امکانات زیر استفاده شده است:

 برق: سیستم برق رسانی پروژه از نوع فشار قوی است و دارای یک ترانسفورماتور اصلی و یک ترانسفورماتور فرعی است.

 آب: سیستم آبرسانی پروژه از نوع آب شهری است و دارای یک مخزن ذخیره آب با ظرفیت 1000 متر مکعب است.

 فاضلاب: سیستم فاضلاب پروژه به صورت فاضلاب شهری است و دارای دو خط فاضلاب به سمت تصفیه خانه است.

 سرمایش و گرمایش: سیستم سرمایش و گرمایش پروژه از نوع داکت اسپلیت است و دارای یک موتورخانه مرکزی است.

 اطفاء حریق: سیستم اطفاء حریق پروژه از نوع اتوماتیک است و دارای جعبه آتش نشانی، اسپرینکلر و نازل آتش نشانی است.

 آسانسور: پروژه الوند چیتگر دارای 5 دستگاه آسانسور است که شامل 3 دستگاه آسانسور مسافربری و 2 دستگاه آسانسور باربری است.

امکانات پروژه الوند چیتگر

در این پروژه از امکانات زیر استفاده شده است:

لابی: لابی دارای مساحت 100 متر مربع است و دارای امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، آبسردکن و کافی شاپ است.

سالن اجتماعات: دارای یک سالن اجتماعات با مساحت 200 متر مربع است که می تواند برای برگزاری جلسات، سمینارها و جشن ها استفاده شود.

سالن ورزشی: پروژه  دارای یک سالن ورزشی با مساحت 150 متر مربع است که دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است.

پارکینگ: پروژه الوند چیتگر دارای 5 طبقه پارکینگ زیرزمینی است که ظرفیت پارک 150 خودرو را دارد.

فضای سبز: پروژه الوند چیتگر دارای یک فضای سبز به مساحت 1000 متر مربع است که دارای امکاناتی مانند آبنما، آلاچیق و فضای بازی کودکان است.

واحدهای پروژه الوند چیتگر

واحدهای مسکونی پروژه الوند چیتگر در دو متراژ 120 متر مربع و 180 متر مربع طراحی شده اند. هر طبقه این پروژه شامل 4 واحد مسکونی است که شامل 3 واحد 120 متر مربعی و 1 واحد 180 متر مربعی می شود. واحدهای مسکونی پروژه الوند چیتگر دارای 3 خواب، آشپزخانه، پذیرایی، تراس و انباری هستند.

واحدهای 120 متر مربعی پروژه الوند چیتگر دارای 3 خواب، آشپزخانه، پذیرایی، تراس و انباری هستند. این واحدها دارای طراحی مدرن و چیدمان مناسبی هستند.

واحدهای 180 متر مربعی پروژه الوند چیتگر دارای 3 خواب، آشپزخانه، پذیرایی، تراس و انباری هستند. این واحدها دارای طراحی لوکس و فضای بیشتری نسبت به واحدهای 120 متر مربعی دارند.

شرایط خرید و فروش پروژه الوند

پروژه الوند یک پروژه مسکونی-تجاری در ضلع شمال دریاچه چیتگر تهران است که توسط شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در حال ساخت است. این پروژه در قالب یک بلوک 7 طبقه شامل (4طبقه مسکونی+1 طبقه لابی مجلل و بخش تجاری مجزا+2طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری) در حال ساخت است.

شرایط خرید و فروش پروژه الوند به شرح زیر است:

نحوه خرید: خرید پروژه الوند به صورت امتیاز و واریزی انجام می شود. خریداران با پرداخت مبلغ امتیاز به تعاونی، عضو تعاونی شده و صاحب امتیاز یک واحد مسکونی و یک واحد تجاری در پروژه می شوند. سپس باید مابقی مبلغ پروژه را به صورت اقساط به تعاونی پرداخت کنند.

قیمت امتیاز: قیمت امتیاز پروژه الوند در حال حاضر (30 آذر 1403) برای هر واحد 3 دانگی (60 متر مسکونی + 20 متر تجاری) معادل 1 میلیارد و 454 میلیون تومان است.

اقساط: اقساط پروژه الوند به صورت 120 ماهه و با نرخ سود 20 درصد است.

زمان تحویل: زمان تحویل پروژه الوند نیمه دوم سال 1402 پیش بینی می شود.

نقل و انتقال: نقل و انتقال امتیاز پروژه الوند در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام می شود.

آخرین وضعیت فروش پروژه برج الوند

آخرین وضعیت فروش پروژه برج الوند به شرح زیر است:

پروژه در مرحله پایان گودبرداری قرار دارد.

واریزی بروز تا تاریخ 30 دسامبر 2023 مبلغ 1.743 میلیارد تومان است.

حق امتیاز پیش فروش پروژه از 2.5 میلیارد تومان تا 2.8 میلیارد تومان است.

در حال حاضر، 32 امتیاز از پروژه برج الوند توسط تعاونی عرضه شده است.

مراحل خرید و فروش پروژه مسکونی تجاری الوند

پروژه الوند چیتگر مانند بقیه پروژه های جدید تعاونی ساختمان همت مانند پروژه مسکونی البرز و پروژه تجاری مسکونی زاگرس به صورت سهامی بوده و سهام پروژه 3 دنگی شامل 60 متر سهام مسکونی + 20 متر سهام تجاری.

خرید و فروش پروژه بر اساس امتیاز و سپرده بوده و کلیه اعضا دارای دفترچه مالکیت تعاونی می باشند و انتقال قطعی در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام می شود.

الوند ابنیه همت
الوند ابنیه همت

زمان تحویل پروژه الوند

پروژه مسکونی و تجاری برج الوند در منطقه 22 تهران در بلوار علامه قزوینی و در ضلع شمالی دریاچه چیتگر در حال ساخت است و هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارد. زمان تحویل واحدهای این پروژه در سال 1402 برآورد شده است.

سوابق ساخت پروژه الوند ابنیه همت

شرکت توسعه ساختمان همت مجری پروژه مسکونی تجاری الوند در منطقه 22 تهران می باشد. این شرکت از سال 1390 فعالیت رسمی خود را در زمینه ساخت و ساز به صورت تعاونی آغاز کرد و هم اکنون یکی از موفق ترین شرکت های تعاونی استان تهران می باشد.

این شرکت با شماره ثبت 424074 در پروژه های عمرانی بسیاری در سرمایه گذاری و بهره برداری مشارکت داشته است و از پروژه های فعال آن می توان به پروژه مسکونی و تجاری زاگرس و همچنین پروژه مسکونی و تجاری برج الوند در 22 اشاره کرد. منطقه تهران.

 

لوکیشن پروژه الوند منطقه 22

این پروژه جزو پروژه های اطراف دریاچه محسوب می شود و از موقعیت مکانی بسیار مناسب و فوق العاده ای برخوردار است. موقعیت پروژه الوند چیتگر دارای دسترسی مستقیم به خیابان های اصلی منطقه مانند امیرکبیر است.

و از نطر دسترسی به بزرگراه های حکیم، همت، آزادگان از جنوب به شمال، بزرگراه شهید فهمیده (تهران – کرج) بسیار نزدیک است و به مکان هایی مانند مرکز خرید ایران مال/ بزرگترین مرکز خرید خاور میانه ، مرکز خرید بام لند و دریاچه شهدای خلیج فارس دسترسی عالی دارد.

این پروژه مسکونی و تجاری به برخی از بزرگراه های اصلی و همچنین مراکز خدماتی و رفاهی منطقه 22 بسیار نزدیک بوده و دسترسی بسیار آسانی دارد.

سرمایه گذاری در پروژه الوند چیتگر

سرمایه گذاری در پروژه الوند چیتگر دارای مزایای زیادی است. این پروژه در منطقه 22 تهران واقع شده است که یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری مسکن است. منطقه 22 دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و به دلیل نزدیکی به دریاچه چیتگر، آب و هوای مناسبی دارد.

این پروژه در قالب یک بلوک 7 طبقه شامل (4 طبقه مسکونی+1 طبقه لابی مجلل و بخش تجاری مجزا+2 طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری) در حال ساخت است. در هر طبقه پروژه الوند 4 واحد مسکونی قرار دارد که شامل 3 واحد 120 متری و 1 واحد 180 متری قرار دارد و مجموع واحدهای مسکونی 35 واحد میباشد.

امتیاز این پروژه به صورت 3 دانگ مسکونی و 20 متر تجاری پذیره نویسی شده است. قیمت امتیاز  در حال حاضر حدود 1 میلیارد و 450 میلیون تومان است.

در نهایت، سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور است. این پروژه دارای مزایای زیادی است که باعث افزایش ارزشمندی آن در آینده می شود.

درباره تعاونی توسعه ساختمان همت

از پروژه های انجام شده توسط تعاونی توسعه ساختمان همت می توان به پروژه فرزانگان، پروژه البرز، پروژه زاگرس چیتگر

و پروژه تجاری لکسون اشاره کرد.

به طور کلی تعاونی ساخت ابنیه همت سابقه خوبی در ساخت و ساز در منطقه 22 چیتگر تهران دارد.

شما میتوانید برای اطلاع درباره ی پروژه های منطقه 22 به صفحه اصلی ایران ملک برای معرفی پروژه مراجعه نمایید.

پروژه های همانند پروژه الوند

منطقه 22 تهران علاوه بر این پروژه از پروژه های زیبا دیگری نیز برخوردار است که در ادامه آهنا را معرفی خواهیم کرد

» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مروارید خیام چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» پروژه ساحل 3 چیتگر
» پروژه دارایی بلوار گلها
و دیگر پروژه نام برد .

نتیجه گیری

مجموعه ایران ملک با سال ها تجربه در این عرصه سعی بر این دارد تا شما را با بهترین پروژه های منطقه 22 تهران آشنا کند . تا شما با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی در این منطقه سرمایه گذاری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا