پروژه‌هامقالات

پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 – شرایط پیش فروش

پروژه پالازا پلاس چیتگر

پروژه پالازا پلاس چیتگر که در غرب دریاچه خلیج فارس بلوار اردستانی واقع در مرواریدشهر میباشد که توسط شرکت تعاونی ساختمان مدرن ایران ثبتی در حال ساخت است.

پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 به شماره 467506 و شماره شناسه ملی 14004705330 از 4 بلوک 15 طبقه تشکیل شده که 12 طبقه آن مسکونی است و در هر طبقه از این بلوک ها 8 واحد مسکونی وجود دارد.

هزینه زمین و تراکم پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22

هزینه زمین و تراکم در پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 ، 6 میلیون تومان و قطعی است که برای هر واحد 110 متری 660 میلیون تومان و برای واحدهای 130 متری 780 میلیون تومان است که خریداران باید ظرف چند ماه آن را پرداخت کنند. .

هزینه ساخت در پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 بر اساس نرخ اعلامی سازمان نظام مهندسی در زمان شروع و تنظیم دفترچه قرارداد محاسبه و با احتساب تعدیلات اعلام شده از سوی سازمان برنامه بودجه در دوره ساخت، آن را تعیین می کند. به روز شده و گنجانده شده است.

زمان تحویل پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 36 ماه از زمان شروع خاکبرداری پیش بینی شده و تعاونی مربوطه متعهد شده است که اجاره ماهانه واحد را پس از 36 ماه به مالکان پرداخت کند.

همچنین تا این تاریخ (مرداد 1401) تصویب نامه ماده 5 ارسال شده و پروژه در مرحله سفارش نقشه کشی است و احتمالا تا 3 ماه آینده عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط : جزئیات و ویژگی های پروژه شمشاد منطقه 22 و شرایط اقساط آن

مزایای پروژه پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22

  • مکانی مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت (آینده شهرک مروارید شهر)
  • دسترسی سریع شهرک مرواریدشهر به اتوبان همت، حکیم، تهران کرج
  • دفترچه قرارداد دو طرفه
  • جریمه دیرکرد
  • خرید مستقیم از تولید کننده (تعهدنامه)
  • بدون حق امتیاز
  • هزینه مناسب زمین و تراکم (به دلیل خرید زمین در گذشته)
  • امکانات رفاهی کامل و لوکس
  • بلوک ها طبقات کم و واحدهای کمی دارند
  • واحدهای با برنامه ریزی خوب
  • استخر، سونا و جکوزی برای هر بلوک
  • روف گاردن 4 فصل

همچنین از پروژه های موفق و بزرگی که در اطراف کاخ پلازا در حال ساخت است می توان به پروژه مهتاب 2، برج الهیه و فرشته و برج تریتیوم 3 و تریتیوم 4 اشاره کرد.

دسترسی محلی پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22

یکی از نکات اصلی و مهمی که قبل از خرید هر پروژه ای باید به آن توجه کنیم این است که آیا این مجموعه به بزرگراه و خیابان های اصلی و حتی مجتمع های تجاری و تفریحی دسترسی دارد یا خیر؟

یکی از مزایای برج پلازا این است که با وجود قرار گرفتن بین دو بزرگراه و آزادراه، دسترسی بسیار مناسبی دارد.

و در حالت ایده آل در اطراف و در فاصله مناسب، آلودگی صوتی وجود نخواهد داشت.

بسیاری از پروژه های معروف و معتبر منطقه 22 و منطقه مروارید شهر توسط این مجموعه احاطه شده است که بر ارزش و اعتبار پلازا می افزاید.

در مورد مسیرهای عبور باید به شما توضیح دهیم که این پروژه می تواند به بزرگراه همت منتهی شود.

همچنین دسترسی و نزدیکی بسیار خوبی به اتوبان حکیم دارد و البته نباید فراموش کرد که به دلیل قرار گرفتن در غرب تهران به راحتی می توانید وارد اتوبان تهران کرج شوید.

اگر بیشتر حمل و نقل شما با مترو انجام می شود، لازم نیست نگران باشید زیرا ایستگاه مترو در فاصله بسیار کمی از پروژه پلازا قرار دارد و از طریق آن می توانید به نقاط مختلفی دسترسی داشته باشید.

نکته بعدی که باید در مورد دسترسی به آن بپردازیم، جاذبه های طبیعی و تفریحی نزدیک برج پلازا است.

قطعا بزرگترین و مهم ترین جاذبه تفریحی و گردشگری این منطقه مجموعه جنگلی چیتگر و دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس است.

شهربازی هزار و یک شهر نیز در فاصله کمی از این پروژه قرار دارد.

مجموعه باغ گیاه شناسی ملی نیز از دیگر مواردی است که با صرف زمان کوتاهی می توانید به آن برسید.

مجتمع تجاری اداری رزمال چیتگر با امکانات تفریحی بی‌نظیر و بام لند نیز در نزدیکی این پروژه قرار دارند و به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

پروژه های مهم منطقه 22 تهران

منطقه 22 تهران دارای پروژه های زیادی می باشد و تمامی این پروژه توسط مجموعه بزرگ ایران ملک معرفی شده است و مورد بررسی و تحیلی و تجزیه قرار گرفته شده است . مهمترین این پروژه ها شامل موارد زیر می باشد .

» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» پروژه ساحل 3 چیتگر
» پروژه مروارید خیام
» پروژه دارایی بلوار گلها
» پروژه پارک چناران چیتگر

امکانات و تجهیزات پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22.

 همانطور که به شما اشاره کردیم این پروژه هنوز ساخته نشده و اطلاعات دقیقی از امکانات و تجهیزات آن در دست نیست.

اما با توجه به محتوایی که سازنده در طول زمان منتشر کرده است، به تعدادی از امکانات و امتیازاتی که قرار است برای مجموعه پلازا استفاده شود اشاره می کنیم.

اول این که هر بلوک دارای یک لابی بسیار مجلل و با شکوه خواهد بود که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. در این لابی، لابی من به صورت شبانه روزی خواهد بود.

مورد بعد در این پروژه به طور کلی 4 استخر بزرگ و پیشرفته ساخته می شود که این استخرها در هر بلوک قرار دارند و استفاده از آنها برای تمامی ساکنان رایگان است.

یکی دیگر از مزیت های پروژه پالازا پالاس مروارید شهر منطقه 22 این است که برای هر برج یک سالن ورزشی ساخته می شود که هم برای آقایان و هم برای خانم ها در دسترس خواهد بود.

مورد بعدی که باعث رضایت کاربران از زندگی در این مجموعه خواهد شد، وجود مهدکودک و زمین بازی برای خردسالان است.

علاوه بر راحتی، مزاحمتی برای سایر واحدها ایجاد نمی کنند.

چیزی که باعث شده ارزش پلازا افزایش پیدا کند این است که در ساخت آن از آنتن مرکزی و فیبر نوری نیز برای افزایش سرعت اینترنت استفاده خواهد شد.

 همچنین امکاناتی مانند خطوط آسانسور مسافربری و باربر و سیستم تیراندازی نیز برای پلازا پیش بینی شده است.

در صورتی که قصد خرید خانه در منطقه 22 را دارید اما نیاز به اطلاعات بیشتر دارید پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را مطالعه نمایید خرید منزل منطقه22 در تهران- معرفی و راهنمایی

شرایط پیش فروش برج پلازا منطقه 22

نحوه خرید امتیاز:

مبلغ زمین و تراکم این پروژه 5 میلیون تومان است که طبق برنامه در 5 قسط از اعضا اخذ می شود.

این مبلغ برای کلیه خریداران و سرمایه گذاران ثابت بوده و اقساط ساخت این پروژه همانند سایر پروژه های متغیر می باشد و لازم به ذکر است اقساط عمرانی کلیه شرکت های تعاونی علی الحساب و هر ساله مطابق با جاری در نظر گرفته می شود. هزینه های داخل پروژه بر اساس نرخ تورم بانک مرکزی محاسبه می شود.

 در حال حاضر اقساط ساخت واحدهای 90 متری این پروژه هر سه ماه 52 میلیون تومان، هر سه ماه یکبار 110 متر 64 میلیون و برای واحدهای 130 متری هر سه ماه 76 میلیون تومان است. در نظر گرفته شده است که باید به این نکته توجه کنید، این میزان اقساط به صورت تقریبی اعلام شده و قطعی نیست.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پیش خرید این مطلب را مطالعه نمایید پیش خرید ملک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا