پروژه‌هاپیش خریدمقالات

پروژه ساحل 3 چیتگر 🌊

معرفی پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران ؛ پروژه ای بی نقص و مطمئن

پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران دارای 31 طبقه می باشد که 25 طبقه آن مسکونی ، 5 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است. با 150 واحد برای سکونت و زندگی بی نظیر خواهد بود. خرید پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران فقط از طریق اداره تعاون انجام شده است و هرگونه معاملات خارج از این اداره فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.

پروژه ساحل 3 چیتگر یکی از برج های فوق العاده شیک، مجلل و زیبای اطراف دریاچه چیتگر است که دارای امکانات دسترسی و ویژگی های مثبت است. این پروژه همچون پروژه دارایی بلوار گلها چیتگر یکی دیگر از پروژه هایی است که توسط وبسایت ایران ملک معرفی و تایید می شود.

زندگی در لوکیشن عالی تهران کار ساده ای نیست، اما با پروژه هایی مانند ساحل 3 امکان پذیر شده است.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی بیشتر این پروژه بپردازیم.

خرید پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

آیا زندگی در یک کلان شهر بزرگ به خصوص پایتخت ایران آرزوی همه نیست؟ زندگی در تهران یعنی گامی نزدیکتر به رویاها و اهداف بزرگی که در سر داریم.

اما آیا می توان در تهران زندگی کرد، و هر روز از هوای ناپاک آن نفس کشید؟ متأسفانه آلاینده ها این شهر را احاطه کرده و هوای پاک از تهران دریغ شده است. بهترین گزینه برای زندگی در منطقه 22 اطراف اتوبان تهران کرج و دریاچه چیتگر خواهد بود.

موقعیت پروژه:

چرا که از آب و هوای پاکی بهره می برد و مناظر طبیعی زیبای این منطقه را چند برابر کرده است. پروژه ساحل 3 در مروارید شهر قسمت S6 واقع شده است که موقعیت جغرافیایی این پروژه آن را متمایز نمی کند و آن را منحصر به فرد می کند.

همچنین قیمت استثنایی آن باعث شده تا تمامی اقشار جامعه با هر سطح توانایی مالی بتوانند در این برج بزرگ واحدی خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی صاحب خانه شوند.

توجه داشته باشید که این برج در حال حاضر در مراحل اولیه می باشد و فقط امکان پیش خرید واحد وجود دارد. با توجه به رشد بالای بازار ملک در تهران، پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران برای شما سرمایه گذاری سودآوری خواهد بود و افرادی که می خواهند دارایی خود را چند برابر کنند، سرمایه گذاری در ساحل 3 از هر لحاظ سود بالایی دارد. .

مطالب مرتبط : شرایط پیش فروش پروژه ترنج ارتش

پروژه ساحل 3 چیتگر در چه مرحله ای است؟

ساختمان تعاونی مسکن پیشگام ساحل مجری پروژه ساحل 3 است که پروژه ساحل 1 را در رزومه خود دارد. اما در طول ساخت بنا، استحکام و امنیت بسیار مهم است و سعی می کند محیطی امن و آرام را برای ساکنین فراهم کند.

 

بر اساس برآوردهای تعاونی، پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران در سال 1403 به پایان می رسد و بسیاری از مردم به آرزوی خود یعنی داشتن خانه می رسند. پروژه قبلی این تعاونی یعنی ساحل 1 با موفقیت انجام شده است و این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که با خیال راحت به این تعاونی و عملکرد آن اعتماد کنند.

پروژه ساحل 3

بنابراین بدون هیچ فوت وقتی در زمان اجرای این قرارداد ،تحویل آن در سال 1403 می باشد.در حال حاضر اجرای اسکلت این پروژه با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود، اسکلت برج تعیین کننده استحکام و مقاومت ساختمان است ، که باید با نهایت دقت و کیفیت برپا شود.

 

متقاضیان می توانند حق امتیاز پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران را در خرداد 1402 خرید و فروش کنند.

 

مشخصات پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

 

با بررسی مشخصات پروژه ساحل 3 اطلاعات کافی از پروژه به دست آمده و خریداران با آگاهی بیشتر اقدام به خرید واحد در این برج خواهند کرد. تنها یک بلوک برای ساحل 3 طراحی شده است که شامل 31 طبقه، 25 طبقه واحد مسکونی، یک طبقه به لابی و پنج طبقه برای پارکینگ می باشد.

 

برای طبقات مسکونی 6 واحد در نظر گرفته شده است که متراژ آنها از 105 تا 120 متر مربع متغیر است و با توجه به اختلاف کم متراژ واحدها قیمت آنها تفاوت چشمگیری نخواهد داشت. واحدهای این برج با متراژ 120 متر مربع دارای دو اتاق و حمام می باشد.

 

خانواده های دارای چند فرزند باید واحدهای 120 متری را خریداری کنند و از فضای بیشتری بهره مند شوند.

پروژه ساحل 3 چیتگر

 

امکانات پروژه ساحل 3

تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران فراهم است و ساکنان با محدودیت کمتری مواجه خواهند شد.

  • اتاق رختشویی
  • روف گاردن
  • کارواش اختصاصی
  • لابی شیک و مجلل
  • هلی پد
  • لابی 24 ساعته
  • مهدکودک برای ساکنین
  • 4 خط اسنصور که قابلیت حمل بار علاوه بر افراد را دارد
  • سالن ورزش
  • سالن کنفرانس
  • استخر
  • پارکینگ اختصاصی برای واحدها
  • انبار
  • سونا و استخر

 

امکانات ویژه پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران باعث شده تا ساکنین بتوانند بدون مشکل نیازهای خود را برآورده کنند و بتوانند به بهترین شکل ممکن فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

مهم ترین پروژه های منطقه 22 تهران

شهر تهران که به عنوان پایتخت کشور بزرگ ایران شناخته شده است دارای مناطق متعددی می باشد که بزرگ ترین و جدید ترین منطقه آن منطقه 22 شهر تهران می باشد این منطقه که از آب و هوای بسیار عالی دارد .
باید گفت که یکی از دلایل ایجاد منطقه 22 تهران گسترش قطب های گردشگری در شهر تهران می باشد و در این رابطه می توان به ساخت دریاچه بزرگ و مصنوعی شهدای خلیج فارس ( دریاچه چیتگر)، پارک جنگلی چیتگر و آبشار تهران اشاره کرد .
به دلیل اینکه این منطقه در آینده نزدیک تبدیل به یکی از بزرگترین منطقه گردشگری شهر تهران می شود پروژه های زیادی در این منطقه ساختهه شده است و افرادی زیادی در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند .
این امر باعث شده است تا افراد زیادی به این منطقه مهاجرت کنند و پروژه های که هنوز به بهره برداری نرسیده است به فروش برسد .
این پروژه های مهم شامل موارد زیر می باشد که می تواند بهترین گزینه برای شما برای سرمایه گذاری باشد
» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2
» برج ساحل 3
» برج مروارید خیام
» آسمان خراش الماس هروی
» آسمان خراش پارک چناران چیتگر
» یاران چیتگر
» اطلس چیتگر
» دارایی بلوار گلها
» امیران چیتگر
» سپکو چیتگر
» تریتیوم چیتگر
و دیگر پروژه ها که مجوعه بزرگ ایران ملک تمامی آنها را برای شما معرفی کرده است

توضیحات بیشتر در مورد پروژه ساحل 3 چیتگر

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم این پروژه مدرن و لوکس در نزدیکی شهرک زیبا و مدرن مروارید شهر چیتگر ولقع شده است و از بهترین دسترسی ها برخوردار می باشد چنانکه که شما رای رفتن به آنجا نیاز به ماشین و وسایل نقلیه ندارید .
زمان بهره برداری این پروژه مدرن و زیبا در سال 1403 می باشد و آفریننده این پروژه شرکت بزرگ تعاونی ابنیه ساحل می باشد که این تنها پروژه ی نمی باشد که این شرکت به بهره برداری رسانیده است .
بیشتر سیستم های که در این پروژه بکار رفته است هوشمند می باشد و این امر باعث شده است تا این پروژه را تبدیل به یک پروژه جدید و پر کاربردی کند .

پروژه ساحل 3

آب و هوا در ناحیه پروژه ساحل 3

این پروژه مدرن به دلیل قرار گرفتن در محدوده شهرک زیبای مروارید شهر منطقه 22 از آب و هوای بسیار عالی و معتدلی برخورادر می باشد و از شر هر نوع آلاینده های مضر در امان است .
آب و هوای در این ناحبه چنان می باشد که به شما احساس آرامش دست می دهد و دیگر از چیزی نگرانی نمی داشته باشد .

دسترسی به پروژه

 

موقعیت جغرافیایی منطقه 22 تهران فوق العاده خاص و منحصر به فرد است که به مکان های خاص زیادی دسترسی دارد. خوشبختانه پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 نیز از دسترسی های زیادی در این منطقه بهره می برد، به موارد زیر توجه کنید.

 

تمام موارد ذکر شده در حوالی مروارید شهر، قطعه S6 قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن پروژه ساحل 3 در مروارید شهر، دسترسی به موارد فوق برای این برج فراهم شده است.

تصویر پروژه ساحل 3 چیتگر منطقه 22 تهران

نحوه خرید پروژه ساحل 3

 

بسیاری از افراد با بررسی امکانات و دسترسی فوق العاده پروژه ساحل 3 تمایل به خرید دارند

در این برج یک واحد وجود دارد، توجه داشته باشید مبلغی به عنوان ودیعه در نظر گرفته شده و مابقی ارزش ملک به صورت اقساطی از متقاضیان اخذ خواهد شد. در واقع نحوه خرید امتیاز برای این پروژه به این صورت است.

 

واحدهای 120 متری قیمت بالاتری نسبت به واحدهای 105 متری دارند و اقساط آنها نیز متفاوت خواهد بود. مبلغی که برای این واحدها در نظر گرفته می شود چندان زیاد نیست و همه اقشار جامعه می توانند به آرزوی خانه دار شدن خود برسند. توجه داشته باشید کلیه معاملات مربوط به این پروژه در دفتر ساختمان تعاونی مسکن پیشگام انجام خواهد شد.

 

برای خانه دار شدن راه سختی وجود ندارد، اما باید با یک مرکز مشاوره تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات کافی، پروژه ای را در منطقه 22 تهران خریداری کنید. مجموعه آسمان هوم هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و شما را در خرید واحد راهنمایی می کند.

پروژه ساحل 3 چیتگر یکی از بهترین پروژه های چیتگر

پروژه ساحل 3 یکی از پروژه های لوکس منطقه 22 تهران بزرگ است که نزدیک به دریاچه چیتگر است. این پروژه تا سال 1403 به دست خریداران رسید و در حال حاضر تنها امکان پیش خرید واحدها وجود دارد، متراژ واحدهای این پروژه از 105 تا 120 متر متغیر بوده و دارای امکانات فراوانی خواهد بود.

 

این امکانات ارامش و آسایش بیشتری را برای ساکنان به ارمغان آورده و باعث شده تا برای رفع نیازهای خود مشکلی نداشته باشند.

اگر قصد دارید در منطقه 22 خانه بخرید اما نیاز به اطلاعات بیشتر دارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید : خرید منزل منطقه22 در تهران- معرفی و راهنمایی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. خوشحالیم که مقاله مورد توجهتون قرار گرفته
      می تونید به مقالات و فرصت های دیگر سرمیه گذاری هم سر بزنید.
      ایران ملک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا