پروژه‌هامقالات

شرایط پیش فروش پروژه ترنج ارتش🏙

معرفی پروژه ترنج ارتش

یکی از پروژه های قابل اعتماد چیتگر پروژه ترنج ارتش (دژبان) است که مورد توجه بسیاری از شهروندان قرار گرفته است. مجری این پروژه تعاونی مسکن گستر امید است که امکان خرید اقساطی مسکن را برای هموطنان فراهم کرده است.

ساخت کامل این پروژه در سال 1403 برآورد شده است و به همین دلیل بسیاری از شهروندان را به خرید واحد در این پروژه ترغیب کرده است.

. پروژه ترنج دو برج است که برج اول در مرحله اسکلت و سقف است و برج دوم هنوز شروع به ساخت نشده است.

اعضای شرکت تعاونی طرح تاراج با توجه به میزان پرداختی دارای رتبه و اولویت هستند که در کدام رتبه مشخص می شود.

این پروژه متعلق به تعاونی مسکن اسکان گستر امید آرتش یکی از تعاونی های معتبر منطقه 22 بوده و ساخت برج های ساروناز را در کارنامه خود دارد، این تعاونی یکی از تعاونی های قابل اعتماد منطقه 22 محسوب می شود.گروه سرمایه گذاری ترنج یکی از معتبرترین گروه ها در زمینه سرمایه گذاری هستند.

مشخصات پیش فروش پروژه ترنج ارتش

پروژه ترنج در 2 بلوک مجزا ساخته می شود، برج اول شامل 27 طبقه سازه ای، 23 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و مشترک، 3 طبقه پارکینگ و انباری، متراژ واحدها 80 تا 100 متر، 2 خواب و تعداد واحدها در طبقات پایین 10 واحد و در طبقات بالا 6 واحد می باشد. تعداد کل واحدهای برج اول 191 واحد مسکونی است.

سازنده :

تعاونی مسکن امید اسکانگستر

محل :

میدان ساحل

روش پرداخت :

اقساط

اقساط:

هر 4 ماه یکبار

زمان تحویل :

1403

دسترسی:

جوزانی-طبیعت

تعداد طبقات:

20

تعداد واحدها:

196

اندازه واحدها:

74-78-85-90

اسکلت:

فلزی

چشم انداز:

ترکیبی

زمان پایان:

1403

پروژه ترنج ارتش
 مطالب مرتبط : پروژه آترا – فروش برج آترا چیتگر منطقه 22 تهران

اقساط پیش فروش پروژه ترنج ارتش

بابت اقساط پیش فروش پروژه ترنج ارتش در سال 1401 هر 2 ماه یکبار 40 میلیون تومان از اعضا دریافت می شود. زمان تحویل پروژه برای سال 1403 پیش بینی می شود.

امتیاز پروژه پیش فروش پروژه ترنج ارتش

قیمت امتیاز با توجه به رتبه تعیین می شود. این پروژه یکی از پروژه هایی است که در سال 1403 تحویل داده شده است.

ویژگی های پروژه ترنج چیتگر

  • روف گاردن
  • سالن کنفرانس
  • سالن ورزشی
  • سیستم اعلام و اعلام حریق
  • آنتن مرکزی

تحلیل و کارشناسی پیش فروش پروژه ترنج ارتش

پروژه ترنج از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره می برد و از نظر دسترسی و نیاز ساکنین به راحتی می توان نیاز ساکنین را برآورده کرد. این برج با دریاچه چیتگر فاصله کمی دارد و با توجه به پروژه های محدود اطراف دریاچه گزینه بسیار مناسبی است.

همچنین در نزدیکی مناطق تفریحی  زیادی در منطقه 22 واقع شده است و ساکنین می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به مراکز گردشگری رفت و آمد کنند مانند مجتمع تجاری اداری رزمال چیتگر با امکانات تفریحی بی‌نظیر.

در اطراف پروژه ترنج پروژه های دیگری مانند پروژه تریتیوم 2، اطلس 3 و پروژه هما پارس وجود دارد که با توجه به عوامل موثر بر قیمت ملک می توان دریافت که قیمت ملک در دریاچه چیتگر همیشه بوده است. رقابتی است و می تواند به عنوان سرمایه گذاری دیده شود.

همچنین با توجه به سابقه خوب تعاونی، پروژه تنگر یکی از برج های قابل اعتماد محسوب می شود.

این پروژه دارای 2 برج است که هر کدام شامل بیست و پنج طبقه (3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی) می باشد و تقسیم بندی واحدها در هر طبقه به گونه ای است که به جز طبقات اول و دوم که 18 واحد در آن قرار دارند، طبقه سوم و بالاتر هر واحد دارای 6 واحد مسکونی می باشد.

برج های پیش فروش پروژه ترنج ارتش

برج اول در مرحله انتخاب ردیف 10 و برج دوم در مرحله تجهیز کارگاه می باشد. واحدهای مستقر در برج اول 85 و 100 متر و در برج دوم ارتفاع واحدها 95 تا 130 متر است. در مجموع امتیازات این واحدهای مسکونی در اختیار 274 نفر است.

این پروژه قرار بود در سال 1399تحویل شود، اما با توجه به تغییرات ساختار تعاونی، زمان تحویل جدید 3 سال برآورد شده است.

پیش فروش ترنج ارتش
مطالب مرتبط : پروژه نارنجستان چیتگر چیست/ معرفی، شرایط و قیمت برج‌های نارجستان چیتگر🍊

شرایط رتبه بندی اعضا

همانطور که گفته شد این تعاونی دارای 274 عضو می باشد و رتبه بندی اعضا بر اساس سپرده و حسن حساب صورت می گیرد به طوری که به اعضای دارای رتبه 1 تا 190 در برج اول که زمان تحویل نزدیک تری دارند تعلق می گیرد. یک واحد و اعضای رتبه های 190 تا 274 در برج دوم واحد تعلق می گیرند.

به طور کلی رتبه بندی پروژه های مربوط به ارتش به همین صورت انجام می شود که نمونه آن پروژه نارنج 8 است.

این پروژه به صورت حق امتیاز + سپرده معامله می شود و نحوه محاسبه حق امتیاز بر اساس رتبه ای است که در بالا ذکر کردیم. هر چه امتیاز کمتر باشد، کیفیت واحد دریافتی بالاتر است.

در آذر ماه سال 1400 مبلغ ودیعه برای یک واحد 90 متری دو خوابه 430 میلیون تومان است، اما برای قیمت حق امتیاز، قیمت های متفاوتی بر اساس رتبه ارائه می شود که قیمت گذاری این پروژه را با مشکل مواجه می کند و گاها قیمت های ارائه شده از طرف فروشنده نیز غیر منطقی است.

قیمت ساخت این پروژه متری 6 میلیون تومان و اقساط آن 4 ماه یکبار 40 میلیون تومان است.

مطالب مرتبط : همه چیز راجع به پیش فروش پروژه مروارید خیام💍

محل پیش فروش پروژه ترنج ارتش

این پروژه در میدان ساحل، تقاطع بلوار مختاری، در شمال دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی در منطقه بسیار مناسبی قرار دارد. دسترسی بسیار نزدیک به مرکز خرید بام لند و دریاچه چیتگر و همچنین بازار بزرگ ایران به همراه دسترسی مستقیم به بزرگراه حکیم و همت از جمله ویژگی های این پروژه است.

پروژه های مهم منطقه 22 تهران

منطقه زیبا و بزرگ 22 شهر تهران یک منطقه با چندین پروژه می باشد که تمامی این پروژه توسط افرادی مهم یا سرمایه گذاران تاسیس شده اند ازمهم ترین پروژه های منطقه 22 تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد

» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» پروژه ساحل 3 چیتگر
» پروژه مروارید خیام
» پروژه دارایی بلوار گلها
» پروژه پارک چناران چیتگر

تاسیسات پیش فروش پروژه ترنج ارتش

تسهیلات اعلام شده توسط تعاونی به شرح زیر است:

  • لابی من شبانه روزی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته
  • سالن کنفرانس
  • آنتن مرکزی اینترنت
  • سیستم گرمایش و سرمایش مدرن
  • ضایعات تیراندازی
  • برق اضطراری و دیزل ژنراتور
  • آسانسورهای حمل و نقل و باربری
  • فضای سبز

نتیجه

در خصوص سرمایه گذاری در پیش فروش پروژه ترنج ارتش نیز با توجه به تاخیر زیاد پیش بینی می شود روند تحویل آن به کندی صورت گیرد و این روند در اکثر پروژه های مربوط به ارتش که توسط خود ارتش در حال انجام است نیز اتفاق افتاده است.

 تعاونی ها مثل پروژه نیروی زمینی ارتش است که به همین شکل در حال انجام است اما تا به حال پروژه های زیادی بعد از مدت ها بالاخره تحویل داده شده است مثل پروژه های بتاجا که به صورت سهام فروخته شده است پس جای نگرانی در این مورد وجود ندارد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا