پروژه‌هامقالات

معرفی پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش(برج نارنج 8 خط C نارنجستان)، شهرک چیتگر

معرفی پروژه نارنج 8 ارتش

پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش یکی از پروژه های در دست ساخت منطقه 22 است که از امکانات و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. برج نارنج 8 یکی از چهار برج نیروی زمینی ارتش است که در منطقه C (منطقه نارنجستان) شهر بزرگ چیتگر قرار دارد. این پروژه دارای مشاعات آبی (استخر، سونا، جکوزی) می باشد.

ساخت این برج در سال 2018 در سال 1403 به اعضا تحویل داده می شود و متراژ این پروژه از 97 تا 245 متر است و واحدهای دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه در آن طراحی شده است.

پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش شهرک چیتگر در حال اجرا و ساخت است. شهرک چیتگر در ضلع غربی دریاچه قرار دارد و به دلیل مجاورت با بزرگراه حکیم و همت که از شاهراه های ارتباطی تهران هستند، دسترسی خوبی دارد.

مطالب مرتبط : معرفی برج مهتاب 2 چیتگر شرایط فروش و امکانات آن

محل پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش

مشخصات پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش در چیتگر

  • سازنده شرکت آسیای مپرز (نپا سازه)
  • موقعیت شهرک چیتگر منطقه ج
  • مرحله ساخت اسکلت و دیوارپوش
  • سایز 93 – 110 – 121 – 135 – 167 – 245
  • 38 طبقه (4 پارکینگ، 1 لابی، 33 اقامتگاه)
  • تحویل در سال 1403
  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری 4.5 میلیارد تومان است
  • طبقه 19 نارنج برج 8; واحدهای مجموعه نسبت به طبقات فوقانی دارای ابعاد کوچکتری هستند به طوری که در طبقات 19 تا 33 برج; اندازه های 167 تا 256 متر مربع را می بینیم.

زمان تحویل پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش شهرک چیتگر

عملیات اجرایی پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش از اواخر سال 98 آغاز شده و با تعهد تحویل 5 ساله به خریداران عرضه می شود. زمان تحویل پروژه در سال 1403 برآورد شده و جریمه دیرکرد در قرارداد وجود دارد.

هزینه ساخت و زمانبندی اقساط پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش در شهرک چیتگر

ودیعه اولیه اعضا برای این پروژه در سال 1397 متری 2 میلیون تومان بوده که اقساط پروژه 60 ماهه و هر متر مربع 100 هزار تومان می باشد که در متراژهای مختلف شاهد اقساط زیر هستیم:

اندازه اقساط ماهانه

93 9,300,000

110 11,000,000

121 12,100,000

135 13,500,000

167 16,700,000

245 24,500,000

اقساط این برج از ابتدای ساخت تا تحویل ثابت است اما سالانه مبلغی توسط سازنده اعلام و به عنوان تعدیل تورم از اعضا دریافت می شود.

مطالب مرتبط : آیا قیمت پیش فروش آپارتمان در چیتگر نجومی است؟

قیمت و نحوه ی خرید امتیاز پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش

معمولا برای خرید این برج قیمت را متری اعلام می کنند. و قیمت بر اساس رتبه و سپرده های افراد قبلی از متری 40 تا 50 میلیون متغیر است.

تحلیل پروژه نارنج ۸

برج نارنج 8 یکی از کامل ترین پروژه های در حال ساخت منطقه 22 می باشد که سیستم کنترل هوشمند ساختمان BMS و مشاعات آب بخشی از امکانات این سازه می باشد. همچنین سازنده مطمئن و سرعت ساخت عالی از دیگر مزایای این پروژه است. دسترسی عالی به دریاچه توسط محور چهارباغ که در شمال این برج قرار دارد و دسترسی عالی به بزرگراه حکیم از مزیت های این پروژه نسبت به پروژه های دیگر است.

اگر قصد خرید 167 و 245 متری این پروژه را دارید، به شما تبریک می گوییم، قطعاً آن را در طبقات بالای برج خواهید گرفت. و اگر امتیاز خوبی با سپرده خوب داشته باشید، می توانید یک واحد رو به باغ گیاه شناسی داشته باشید

مشخصات واحدهای برج نارنج

برج نارنج 8 شامل 5 نوع واحد به شرح زیر است:

  • ۹۳ و ۱۱۰ و ۱۲۱ متری ۲ خوابه (طبقه ۱ تا ۵)
  • 135 و 167 متری 3 خوابه (اتاق های 6 تا 18)
  • 245 متر مربع 4 خواب (طبقه 19 تا 33)

تاسیسات پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش

امکانات پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش به شرح زیر می باشد

  • لابی مجلل
  • 4 خط آسانسور
  • استخر، سونا و جکوزی
  • کارواش اختصاصی
  • روف گاردن
  • خشکشویی خصوصی
  • مجموعه ورزشی مجهز به سالن بدنسازی
  • سالن کنفرانس
  • آنتن مرکزی اینترنت دوربین مداربسته مرکزی در تمامی طبقات
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
  • سرمایش و گرمایش اختصاصی
  • سیستم برق اضطراری
  • پارکینگ اختصاصی به اضافه پارکینگ اضافی

توجه داشته باشید که تسهیلات اعلام شده توسط تعاونی تنها در صورتی قطعی است که در قرارداد ذکر شده باشد، بسیاری از فروشندگان تسهیلات دیگری را اعلام می کنند اما شما فقط می توانید به مواردی که در قرارداد نوشته شده است مراجعه کنید.

محل برج نارنج 8 نیروی زمینی

برج نارنج 8 نیروی زمینی در شهرک چیتگر پانهسی، غرب دریاچه چیتگر، در بلوار پژوهش واقع شده و به بزرگراه حکیم و همت دسترسی مستقیم دارد.

این پروژه دسترسی نزدیک به بازار بزرگ ایران مال، آبشار تهران، باغ موزه گیاه شناسی، دریاچه چیتگر و شهر هزارو یک شهر بازی، پارک جنگلی چیتگر دارد. از پروژه های مشابه در شهرک چیتگر می توان به پروژه پدافند ارتش جنب بلوار تحقیقاتی و طرح توانمندسازی ارتش اشاره کرد که میتوانید درباره آن این مطلب را مطالعه نمایید  مشخصات و شرایط پیش فروش پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر.

هر دو طرح مذکور متعلق به تعاونی های وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اما نحوه فروش آنها با یکدیگر متفاوت است، زیرا طرح پدافندی ارتش به صورت مشارکتی بین ارتش و یک شرکت خصوصی در حال اجراست و طرح توانمندسازی ارتش به صورت سهامی و با قیمت قطعی خرید و فروش می شود و اقساط ندارد و به همین دلیل قیمت قطعی ندارد.

پیشرفت پروژه نارنج

پیشرفت پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش تاکنون مطلوب ارزیابی شده است با توجه به پیشرفت پروژه، در صورت عدم توقف این روند، تحویل واحدها تا زمان اعلام شده به موقع خواهد بود.

پروژه های مهم منطقه 22 تهران

یکی از بزرگ ترین منطقه تهران منطفه 22 تهران محسوب می شود این منطقه در شمال غربی تهران واقع شده است و در سال های احیر نظر افرادی زیادی را به خود جلب کرده است . این منطقه دارای پروژه های مهم می باشد که مهم ترین این پروژه ها شامل موارد زیر می باشد

» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
» پروژه ساحل 3 چیتگر
» پروژه مروارید خیام
» پروژه دارایی بلوار گلها
» پروژه پارک چناران چیتگر

قیمت پروژه نارنج 8 نیروی زمینی ارتش

قیمت پروژه نیروی زمینی نارنج به شرح زیر محاسبه شده است. همچنین توجه داشته باشید که اولویت و رتبه بندی در خرید و فروش امتیاز موثر است.

قیمت زمین و متریک به طور قطع 2 میلیون تومان و قیمت ساخت پروژه 8 میلیون تومان برآورد شده است. توجه داشته باشید که علی الحساب بودن به معنای افزایش قیمت برای هزینه ساخت است اما قیمت تراکم دریافت شده و تغییر نخواهد کرد.

اقساط پروژه به این صورت محاسبه می شود که برای هر واحد متر مربعی که در اختیار اعضا قرار می گیرد باید هر 45 روز یکبار متری 100 هزار تومان پرداخت شود. یعنی اقساط کوچکترین واحد که 93 متری است هر 45 روز 9 میلیون و 350 هزار تومان است. نحوه انتقال به صورت قطعی در دفتر تعاونی انجام می شود و به صورت سپرده + حق الامتیاز می باشد.

مطالب مرتبط : پیش فروش آپارتمان در چیتگر بهترین سرمایه گذاری

توجه داشته باشید که پروژه هایی که توسط ارتش اجرا شده و زمین در اختیار ارتش بوده، کارمزد تراکم نداشته است، یعنی بسیاری از این پروژه ها فقط عوارض زمین را دریافت کرده و از پرداخت تراکم معاف شده اند. این یک مزیت ویژه برای چنین پروژه هایی است که باعث می شود

در نهایت قیمت کل را کاهش دهید، اما توجه داشته باشید که این تفاوت قیمت به طور کلی به نفع اولین خریداران است.

پس از پیشرفت فیزیکی پروژه، قیمت پروژه بر اساس پروژه های مشابه محاسبه می شود و حتی در پایان پروژه به این موضوع توجه نمی شود که هزینه تراکم زمین پرداخت شده است یا خیر، قیمت به روز رسانی و بر اساس متراژ متراژ محاسبه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا