پروژه‌هامقالات

معرفی پروژه ستین چیتگر و شرایط سرمایه گذاری در آن 🏚

معرفی پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر که در مرحله پرداخت عوارض است که برای تغییرات متراژ و اخذ مجوز برای ساخت بیش از 20 طبقه می باشد و به همین دلیل تغییراتی در برنامه زمانبندی پروژه ایجاد شده است که در واقع در آخرین مرحله شهرداری است. همچنین زمین به نام سازنده شرکت واگذار شده است و لذا در ازای پرداخت زمین و تراکم، سهم خریدار از تراکم به نام خریدار منتقل می شود.

در تاریخ 24 فروردین 1401 طبق اعلام دفتر فروش تعاونی در این لینک کلیه مجوزهای لازم برای شروع حفاری دریافت و مشکلات و موانعی که بر سر راه پروژه وجود داشت برطرف گردید. از ابتدای سال جدید ماشین آلات وارد زمین شده و تسطیح زمین و خاکبرداری پروژه آغاز شده است.

البته با توجه به وسعت پروژه ستین چیتگر، چنین مشکلاتی دور از تصور نیست، اما شاید تقسیم پروژه به چند پروژه کوچکتر منجر به پیشرفت سریعتر ساخت آن می شد، اما در حال حاضر ساخت پروژه در حال انجام است و احتمالا از این به بعد سرعت بیشتر میشه بیشتر خواهد گرفت

شرایط پیش فروش پروژه ستین چیتگر

شرایط پیش فروش پروژه ستین چیتگر به شرح زیر است:

پیش پرداخت: 300 میلیون تومان بابت هر 60 متر مربع

اقساط: 48 ماهه با نرخ سود صفر درصد

قیمت هر متر مربع: 15 میلیون و 100 هزار تومان

بازپرداخت اقساط: ماهیانه 10 میلیون تومان

جدول اقساط پیش فروش پروژه ستین چیتگر به شرح زیر است:

پروژه ستین در منطقه 22 تهران واقع شده است و دارای 3 بلوک 12 طبقه است. این پروژه دارای امکاناتی نظیر سالن اجتماعات، سالن ورزشی، مهد کودک، پارکینگ، انباری و … است.

قرارداد پیش فروش پروژه ستین توسط شرکت آرین سازه صادر می شود و مورد تایید سازمان انبوه سازان است. در این قرارداد، سود مشارکت سالیانه 15 درصد برای خریداران در نظر گرفته شده است. همچنین، پلاک ثبتی زمین در قرارداد ذکر شده و قرارداد در دفاتر اسناد رسمی ثبت می شود. هزینه ساخت طبق تعرفه سازمان انبوه سازان است.

پروژه ستین در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده، تحویل واحدها در سال 1405 خواهد بود.

پروژه ستین چیتگر
پروژه ستین چیتگر
مطالب مرتبط : وعده ساخت چهار ملیون واحد آقای رییسی به کجا رسید؟🗣

موقعیت مکانی پروژه ستین در منطقه 22

پروژه لوکس ستین که در 12 بلوک در حال ساخت است بهترین موقعیت مکانی را دارد و در شمال آن، کوه های زیبای تهران واقع شده است. در شرق پروژه\مجموعه تجاری تفریحی بام لند و دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی قرار دارد.

این پروژه در بلوار اردستانی واقع شده است. از مترو 3 دقیقه پیاده و تا ایران مال و دریاچه چیتگر 5 دقیقه فاصله دارد.

به علاوه فاصله زمانی کوتاهی با ایران مال/ بزرگترین مرکز خرید خاور میانه دارد .

پروژه های مهم منطقه 22 تهران

منطقه زیبا و بزرگ 22 کلانشهر تهران واقع در شمال غربی شهر یکی از پر رونق ترین منطقه ها بشمار می رود این منطقه دارای پروژه های خیلی مهم می باشد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت

 زاگرس چیتگر
 مهتاب 2 چیتگر
ساحل 3 چیتگر
 مروارید خیام
 دارایی بلوار گلها
 پارک چناران چیتگر

سرمایه گذاری در پروژه ستین چیتگر

از ویژگی های مثبت این پروژه می توان به مواردی مثل شفافیت قرارداد، محاسبه هزینه ساخت بر حسب تعرفه سازمان انبوه سازان و همینطور افزایش قیمت فقط بر اساس شاخص اشاره کرد

سرمایه گذاری در پروژه ستین چیتگر همراه با تعهد به تحویل سند است و در مجموع می توانیم به بازدهی خوبی برسیم و دوره سرمایه گذاری در این پروژه با ریسک کم پیش بینی میشود.

با توجه به پروژه های در دست اجرا این شرکت که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارند، می توان پیش بینی کرد که این پروژه به محض شروع عملیات کلنگ زنی با سرعت بسیار زیادی پیش برود و طبق اعلام شرکت سازنده، زمان اعلام شده (48) ماه) در واقع زمانی است که آخرین بلوک از 12 بلوک این شرکت تمام می شود و در واقع می توان زمان تحویل بلوک اول را زودتر از تاریخ تحویل کلی پیش بینی کرد.

پروژه ستین چیتگر به دلیل تنوع بالای متراژ، یک سرمایه گذاری عالی در نظر گرفته می شود و پروژه های کمی با این تنوع متراژ در منطقه وجود دارد.

پروژه ستین در منطقه ای با آینده تضمین شده واقع شده است و هر اتفاق ساختمانی که در این منطقه رخ دهد باعث افزایش قیمت پروژه های منطقه می شود و به اصطلاح منطقه مروارید شهر به منطقه رویش معروف است. وقتی این موضوع را از نظر سرمایه گذاری بررسی کنیم، با چند برابر شدن سرمایه می توان آینده روشنی را دید.

اگر بخواهیم این پروژه را از نظر آب و هوا بررسی کنیم، با اطمینان می توان مروارید شهر را یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران دانست و آن را سرچشمه بادهای تهران عاری از هر نوع آلودگی دانست.

مطالب مرتبط: مشخصات و شرایط پیش فروش پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

امکانات پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر یکی از پروژه های لوکس و مدرن در منطقه 22 تهران است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن های ورزشی

مهدکودک و زمین بازی کودک

آسانسور

هایپرمارکت

پارکینگ و انباری اختصاصی

ویو دلباز

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات و کتابخانه

سالن های ورزشی

 هر بلوک دارای سالن های ایروبیک، بدنسازی، زمین فوتبال و بستکبال است.

مهدکودک و زمین بازی کودک

 مهدکودک و زمین بازی در نظر گرفته شده است تا نگرانی ساکنین برج که کودک خردسال دارند، برطرف شود.

آسانسور

 این برج دارای ۳ لاین آسانسور است که ۲ لاین نفر بر و ۱ لاین به بار بری اختصاص دارد.

هایپرمارکت

 بیش از 1000 مترمربع هایپرمارکت در محل پروژه ساخته خواهد شد تا نیازهای ساکنین را برطرف کند.

پارکینگ و انباری اختصاصی

 علاوه بر اختصاص انباری و پارکینگ 20 الی 30 متری به هر واحد، امکان خرید پارکینگ و انباری اضافه نیز وجود خواهد داشت.

ویو دلباز

بلوک ها از چهار جهت اصلی ویو بسیار زیبایی دارند.

لابی مجلل و لابی من 24 ساعته

 لابی بزرگ و زیبا برای هر برج طراحی شده است و حضور لابی من تمام وقت امنیت اهالی و ساکنین برج را تأمین خواهد کرد.

سالن اجتماعات و کتابخانه

 سالن اجتماعات و کتابخانه از جمله فضاهای فرهنگی و اجتماعی پروژه ستین است که برای تعامل و ارتباط بیشتر ساکنین با یکدیگر در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این امکانات، پروژه ستین چیتگر دارای دسترسی مناسبی به مراکز رفاهی، مراکز تجاری و گردشگری منطقه 22 است.

دسترسی به پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر در بلوار اردستانی، چهارراه دانش، منطقه 22 تهران واقع شده است. این پروژه از دسترسی بسیار خوبی به اتوبان های اصلی تهران برخوردار است.

از سمت شمال: اتوبان حکیم و اتوبان همت

شرق: اتوبان تهران-کرج

غرب: بلوار اردستانی

جنوب: اتوبان شهید همدانی

همچنین، پروژه ستین چیتگر در فاصله کمی از ایستگاه مترو چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در خط 7 مترو تهران واقع شده است و دسترسی به سایر نقاط تهران را آسان می کند.

فاصله پروژه ستین چیتگر از مرکز شهر تهران حدود 20 کیلومتر است. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، می توان این مسیر را در حدود 40 دقیقه طی کرد.

در ادامه به بررسی دسترسی دقیق پروژه ستین چیتگر به هر یک از اتوبان های اصلی تهران می پردازیم:

دسترسی به اتوبان حکیم

اتوبان حکیم یکی از اصلی ترین اتوبان های تهران است که شمال و جنوب شهر را به یکدیگر متصل می کند. فاصله پروژه ستین چیتگر از اتوبان حکیم حدود 1 کیلومتر است. با استفاده از خودروی شخصی، می توان این مسیر را در حدود 2 دقیقه طی کرد.

دسترسی به اتوبان همت

اتوبان همت یکی دیگر از اصلی ترین اتوبان های تهران است که شرق و غرب شهر را به یکدیگر متصل می کند. فاصله پروژه ستین چیتگر از اتوبان همت حدود 2 کیلومتر است. با استفاده از خودروی شخصی، می توان این مسیر را در حدود 4 دقیقه طی کرد.

دسترسی به اتوبان تهران-کرج

اتوبان تهران-کرج یکی از پرترددترین اتوبان های تهران است که شمال و جنوب کشور را به یکدیگر متصل می کند. فاصله پروژه ستین چیتگر از اتوبان تهران-کرج حدود 4 کیلومتر است. با استفاده از خودروی شخصی، می توان این مسیر را در حدود 8 دقیقه طی کرد.

دسترسی به ایستگاه مترو چیتگر

ایستگاه مترو چیتگر در خط 7 مترو تهران واقع شده است. فاصله پروژه ستین چیتگر از ایستگاه مترو چیتگر حدود 1 کیلومتر است. با استفاده از خودروی شخصی، می توان این مسیر را در حدود 2 دقیقه طی کرد. همچنین، می توان با استفاده از تاکسی یا اتوبوس های خطی نیز به ایستگاه مترو چیتگر دسترسی داشت.

نتیجه

پروژه ستین چیتگر در بهترین موقعیت در مروارید شهر واقع شده و توسط شرکت آرین سازه در حال ساخت می باشد.

مساحت های 60 متری این پروژه رویایی است. متراژ 90 متری دارای دو اتاق خواب و متراژهای 120 و 150 متری دارای سه اتاق خواب می باشد.

پلان برج ها چرخشی بوده و به این صورت است که در یک برج واحد 60 متر شرقی و در برج دیگر همان واحد غرب است. و به همین دلیل قدرت انتخاب برای خریداران خیلی زیاد است.

پروژه ستین چیتگر نزدیک به مراکزی مانند ایران مال، پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، بام لند و … است که در این منطقه دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر مرکز پروژه های پیش فروش محسوب می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا