پروژه‌هامقالات

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر؛

توضیحات پروژه پدافند هوایی ارتش ؛ شرایط پیش فروش و سرمایه گذاری

مشخصات پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر در منطقه 22 در قالب دو بلوک C و H، یک برج چهل و دو طبقه و برج دیگر سی طبقه، یک برج به شرکت مشارکت کننده و برج دیگری که قرار است ساخته شود. و تحویل ابتدا طبق تعهد شرکت ساختمانی متعلق به اعضای تعاونی است.

این پروژه شامل واحد های 60 ، 100 ، 120 و 180 متری می باشد.

در حال حاضر این پروژه در مرحله ساخت و آماده سازی فونداسیون می باشد که به همین دلیل همانند پروژه زاگرس چیتگر از پروژه های قابل اتکای منطقه چیتگر می باشد. منظور از قابل اتکا بودن این است که پروژه هایی که از نظر زمین و مالکیت مشکلی نداشته باشند و دارای مجوز ساخت باشند بسیار قابل اعتماد ترند و کلاهبرداری در این پروزه ها کمتر اتفاق میفتد.

در زیر به معرفی بیشتر این پروژه میپردازیم:

معرفی پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر یک پروژه مسکونی بلندمرتبه در شهرک چیتگر تهران است. این پروژه توسط شرکت آرین سازه رابین و تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش در حال ساخت است.

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر دارای دو بلوک 32 طبقه و 40 طبقه است که بر روی زمینی به مساحت 22500 متر مربع ساخته می شود. بلوک 32 طبقه دارای 8 واحد و بلوک 40 طبقه دارای 8 واحد است.

این پروژه در پهنه C شهرک چیتگر واقع شده است که یکی از بهترین مناطق غرب تهران محسوب می شود. پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر به بزرگراه های اصلی غرب تهران از جمله تهران-کرج، تهران-شمال و آزادگان دسترسی مناسبی دارد.

متراژ واحدهای پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر از 60 متر تا 240 متر است. این واحدها دارای امکاناتی از جمله پارکینگ، انباری، آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، روف گاردن، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، مهد کودک، و فضای سبز هستند.

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر در حال حاضر در مرحله اسکلت بندی است و طبق برنامه ریزی قرار است در سال 1406 به بهره برداری برسد.

پروژه پدافند هوایی ارتش
پروژه پدافند هوایی ارتش
مطالب مرتبط : معرفی پروژه البرز کوهک چیتگر

شرایط پیش فروش پروژه پدافند ارتش

نحوه خرید سهام شرکت سازنده ودیعه اولیه + حق الامتیاز پروژه می باشد و سپس مابقی اقساط تا تحویل پروژه پرداخت می شود ضمن اینکه نحوه خرید سهام ارتش به صورت مستقیم از تعاونی ارتش و نیروی زمینی خریداری می شود. کل مبلغ یک باره پرداخت می شود.

نحوه پیش فروش واحدهای پروژه دفاعی ارتش

پروژه پدافند ارتش در منطقه 22 تهران واقع شده است و در حال حاضر در مرحله پیش فروش است. این پروژه دارای دو بلوک C و H است که هر کدام 32 و 40 طبقه دارند. متراژ واحدهای این پروژه از 60 تا 240 متر مربع متغیر است.

نحوه پیش فروش: پیش فروش این پروژه به دو صورت انجام می شود:

سهم سازنده: در این روش، خریداران می توانند از سهم سازنده پروژه را پیش خرید کنند. در این حالت، خریداران باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت و سپس اقساط ماهانه پرداخت کنند.

سهم تعاونی: در این روش، خریداران می توانند از سهم تعاونی مسکن پدافند هوایی پروژه را پیش خرید کنند. در این حالت، خریداران باید کل مبلغ پروژه را به صورت یکجا پرداخت کنند.

قیمت پیش فروش: قیمت پیش فروش واحدهای پروژه پدافند ارتش بسته به متراژ و طبقه واحد متفاوت است. در حال حاضر، قیمت پیش فروش واحدهای این پروژه از متری 40 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان متغیر است.

زمان تحویل: زمان تحویل واحدهای پروژه پدافند ارتش طبق قرارداد، تیرماه 1403 است.

امکانات پروژه: پروژه پدافند ارتش دارای امکاناتی از جمله سالن اجتماعات، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، مهد کودک و پارکینگ است.

برای اطلاع از شرایط پیش فروش پروژه پدافند ارتش، می توانید با دفاتر فروش این پروژه تماس بگیرید.

با توجه به کلاهبرداری ها و دزدی های زیادی که در خرید و فروش ملک انجام میشود پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را برای آگاهی بهتر مطالعه نمایید: کلاهبرداری در ملک / خطرات و راه‌های جلوگیری

تاریخ تحویل و سپرده گذاری اعضای پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر از سال 97 شروع شده و تحویل آن سال 1403 تخمین زده شده و تحویل اعضا می شود. مبلغ واریز شده توسط اعضای طرح دفاعی به تعاونی باید به 31 میلیون تومان برسد و مابقی مبلغ قابل پرداخت به تعاونی 15 میلیون تومان است که در قالب اقساط ماهانه 500 هزار تومان به تعاونی دفاع پرداخت می شود.

اندازه واحدها و اندازه اختصاص داده شده به اعضای پروژه دفاعی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر دارای دو بلوک به نام های C و H است. بلوک C دارای 32 طبقه و بلوک H دارای 40 طبقه است. در هر طبقه هر دو بلوک 8 واحد مسکونی وجود دارد. بنابراین، کل پروژه دارای 1126 واحد مسکونی است.

متراژ واحدهای پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر به شرح زیر است:

بلوک C: 60 متر، 90 متر، 120 متر، 180 متر و 240 متر

بلوک H: 60 متر، 90 متر، 100 متر، 120 متر، 140 متر، 150 متر، 160 متر، 180 متر، 190 متر و 206 متر

واحدهای پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر دارای امکاناتی مانند پارکینگ، انباری، آسانسور، شوتینگ زباله، دوربین مداربسته، نگهبانی 24 ساعته، لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و … هستند.

تاسیسات پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

  • بالکن
  • خروج اضطراری
  • سالن ورزش
  • سالن کنفرانس
  • گرمایش و سرمایش مرکزی
  • لابی من 24 ساعته است
  • قیمت آپارتمان در پروژه دفاع ارتش

هنگام خرید پروژه ارتش در منطقه c شهرک چیتگر به خرید از تعاونی مسکن دفاع یا شرکت آرین سازه توجه کنید. اعضا و واحدهای اصلی مشخص و قیمت قطعی است و تا زمان تحویل پروژه اعضا نباید اقساط پرداخت کنند.

مطالب مرتبط: پروژه رونیکا پالاس چیتگر

اعضای اصلی پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

اعضای اصلی در طرح پدافند ارتش 800 نفر هستند و تعداد واحدهای سهامی عام با توجه به اینکه اعضای کلیدی 65 متر مسکونی و 1 متر تجاری با ودیعه 46 میلیون تومان اشتراک دارند کمتر از این تعداد است. برای انتخاب واحدهای بالای 100 متر باید دو سهم بخرند و با هم ترکیب کنند تا یک واحد کامل بدون پرداخت هزینه نصب شود.

دسترسی پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر

پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر در پهنه C شهرک چیتگر، بلوار پژوهش، بین بزرگراه شهید خرازی (همت) و بزرگراه حکیم قرار دارد. این پروژه از نظر دسترسی یکی از بهترین پروژه های منطقه چیتگر محسوب می شود.

در ادامه به بررسی دقیق تر دسترسی پروژه پدافند هوایی ارتش به بزرگراه ها و مترو می پردازیم.

دسترسی به مترو

پروژه پدافند هوایی ارتش در فاصله حدود 500 متری از ایستگاه مترو چیتگر قرار دارد. ایستگاه مترو چیتگر در خط 7 مترو تهران واقع شده است. با استفاده از مترو می توان به راحتی به سایر نقاط تهران دسترسی داشت.

مسیرهای دسترسی به پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر از طریق بزرگراه ها و مترو به شرح زیر است:

از طریق بزرگراه شهید خرازی (همت)

از سمت غرب: وارد بزرگراه شهید خرازی (همت) شوید و به سمت شرق حرکت کنید. پس از حدود 1.5 کیلومتر، بلوار پژوهش را به سمت شمال بپیچید. پروژه پدافند هوایی ارتش در سمت راست شما قرار خواهد داشت.

از سمت شرق: وارد بزرگراه شهید خرازی (همت) شوید و به سمت غرب حرکت کنید. پس از حدود 1.5 کیلومتر، بلوار پژوهش را به سمت شمال بپیچید. پروژه پدافند هوایی ارتش در سمت راست شما قرار خواهد داشت.

از طریق بزرگراه حکیم

از سمت شمال: وارد بزرگراه حکیم شوید و به سمت جنوب حرکت کنید. پس از حدود 2 کیلومتر، بلوار پژوهش را به سمت شمال بپیچید. پروژه پدافند هوایی ارتش در سمت راست شما قرار خواهد داشت.

از سمت جنوب: وارد بزرگراه حکیم شوید و به سمت شمال حرکت کنید. پس از حدود 2 کیلومتر، بلوار پژوهش را به سمت شمال بپیچید. پروژه پدافند هوایی ارتش در سمت راست شما قرار خواهد داشت.

محل پروژه دفاعی ارتش

مجموعه های بزرگی در نزدیکی پروژه پدافند هوایی ارتش چیتگر وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • از جنوب: باغ گیاه شناسی ملی
  • از سمت شرق: بلوار پژوهش واقع شده است
  • از شمال: شهربازی هزار و یک شب
  • از سمت غرب: بازار بزرگ ایران مال

عوامل موثر بر زمان تحویل پروژه پدافندی ارتش چیتگر

عوامل موثر بر زمان تحویل پروژه پدافندی ارتش چیتگر را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

 داخلی

خارجی

مرحله ساخت پروژه: پروژه پدافندی ارتش چیتگر هم اکنون در مرحله اسکلت قرار دارد و 20 طبقه از برج C (32 طبقه) به علاوه همکف و 15 طبقه از برج H (40طبقه) به علاوه همکف اسکلت خورده است. با توجه به این پیشرفت، پیش بینی می شود که تا پایان سال 1402 مراحل ساخت و اتمام پروژه به اتمام برسد.

شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی می تواند بر روند ساخت و ساز تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه پروژه پدافندی ارتش چیتگر در شهر تهران واقع شده است، شرایط آب و هوایی در این شهر می تواند شامل بارش های فصلی، گرما و سرمای شدید، و طوفان باشد.

عوامل انسانی: عوامل انسانی مانند نیروی کار، تجهیزات و ماشین آلات، و مدیریت پروژه نیز می توانند بر زمان تحویل پروژه تأثیرگذار باشند. با توجه به اینکه پروژه پدافندی ارتش چیتگر یک پروژه بزرگ است.

عوامل خارجی شامل موارد زیر هستند:

شرایط اقتصادی: شرایط اقتصادی می تواند بر هزینه های ساخت و ساز تأثیرگذار باشد. با توجه به تورم موجود در اقتصاد ایران، هزینه های ساخت و ساز می تواند افزایش یابد. این امر می تواند باعث تأخیر در ساخت و ساز شود.

عوامل سیاسی: عوامل سیاسی مانند تحریم ها می توانند بر روند ساخت و ساز تأثیرگذار باشند. با توجه به تحریم های موجود علیه ایران، تأمین برخی از مواد و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز می تواند دشوار باشد. این امر نیز می تواند باعث تأخیر در ساخت و ساز شود.

 تعداد بلوک ها

پروژه دفاعی ارتش از بلوک های مختلفی تشکیل شده است که ساخت هر کدام به زمان نیاز دارد. این پروژه از دو بلوک C و H تشکیل شده است.

بلوک C از اتصال سه بلوک a، b و c تشکیل می شود و بنابراین ساخت آن زمان بیشتری می برد. این بلوک که دارای 32 طبقه است در حال حاضر در مرحله فونداسیون قرار دارد و اسکلت برخی از طبقات آن تکمیل شده است.

بلوک H دارای طبقات منفی است و زیرسازی و طبقات منفی آن تکمیل شده است. در ساخت این بلوک فونداسیون به پایان رسیده و اسکلت طبقات منفی آن ساخته شده است.

مطالب مرتبط : همه چیز راجع به پیش فروش پروژه مروارید خیام

اندازه واحدها

واحدهای این پروژه متراژ یکسانی ندارند و عموماً واحدهای 60، 120، 180 و 240 متری هستند. ساخت هر یک از این واحدها زمان بر بوده و با توجه به تنوع متراژ واحدها و تفاوت زیاد متراژ برخی واحدها با یکدیگر، زمان ساخت پروژه افزایش می یابد.

پدافند هوایی ارتش چیتگر
پدافند هوایی ارتش چیتگر

تعداد طبقات

ساخت طبقات برج بلوک C راحت تر از برج بلوک H است زیرا به سه بلوک تقسیم می شود. برج بلوک H بسیار بلندتر است زیرا 40 طبقه ارتفاع دارد و در نتیجه ساخت آن زمان بیشتری خواهد برد.

زمان ساخت برج ها

بدیهی است در زمستان و روزهای سرد سال از پیشرفت پروژه کاسته می شود و سرعت کارگران کاهش می یابد. اما ساخت این پروژه به صورت روزانه و بعضاً شبانه روزی ادامه دارد تا در اسرع وقت واحدهای خریداران به آنها تحویل داده شود.

پروژه پدافند هوایی ارتش ؛ پروژه ای ثبت شده در ایران ملک

طرح پدافند ارتش یکی از پروژه های چیتگر در منطقه 22 است که زمان تحویل آن توسط کارشناسان 1403 برآورد شده است.واحدهای سهامداران و صاحبان امتیاز این پروژه مشخص شده و پس از ساخت کف و بلوک، واحدهای هر سهامدار نیز مشخص خواهد شد. در حال حاضر امکان پیش خرید واحدهای این پروژه با قیمت بسیار کمتری وجود دارد. میتوانید برای پیش خرید این پروزه از وام استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این باره کلیک کنید  شرایط دریافت وام مسکن و نحوه ثبت نام و پرداخت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا