مقالات

معرفی مجموعه تجاری تفریحی بام لند در منطقه 22🛒🎠

مجموعه باملند مجموعه بام لند یکی از مراکز تجاری تهران است که در منطقه 22 و در غرب این شهر واقع شده است و یکی از مدرن ترین و مجلل ترین مجتمع های تجاری و تفریحی به شمار می رود. در این مقاله به معرفی بام لند در منطقه 22 و امکانات و ویزگی های آن میپردازیم.

معرفی بام لند در منطقه 22

برای معرفی بام لند در منطقه 22 ابتدا باید بدانید که اولین مرکز خرید خطی روباز ایران مجموعه بام لند است که در نزدیکی دریاچه چیتگر و در غرب شهر تهران قرار دارد. باملند فقط یک مرکز خرید نیست و گردشگران می توانند در کنار خرید به فعالیت های هیجان انگیز، تماشای گروه های موسیقی و نمایش های مختلف بروند، شاید همین ویژگی است که بام لند را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرده است.

در معرفی بام لند در منطقه 22 معماری بام لند

مجموعه بام لند توسط دو تن از معماران برجسته کشورمان، مریم یوسفی و مرتضی ادیب طراحی شده و یکی از بهترین سازه های پایتخت به شمار می رود. غرب آسیا را تسخیر کرده است.

باملند شصت هزار متر مربع است و شامل واحدهای تجاری فراوان، حدود چهل کافه و رستوران، بیست تراس و چهار واحد فرهنگی می باشد، البته بخش های دیگری نیز در این مجموعه منحصر به فرد وجود دارد که در در ادامه به معرفی همه آنها می پردازیم.

نقاط مختلف بام لند

همانطور که قبلا اشاره کردیم در بام لند بخش های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها شامل فروشگاه های متعدد، تجهیزات و مراکز تفریحی، کافه ها و رستوران های مجلل و … می باشد.

در معرفی بام لند در منطقه 22 امکانات و مراکز تفریحی بام لند

یکی از دلایل محبوبیت مجموعه بام لند وجود تفریحات فراوان در آن است. گردشگران تور تهران می توانند به مرکز خرید بام لند رفته و علاوه بر خرید از تفریحاتی که در این قسمت معرفی می کنیم لذت ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

مجموعه تفریحی بام لند

سرزمین واقعیت مجازی

VR Land یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین قسمت های سرگرمی مجموعه بام لند به حساب می آید، خوب است بدانید که در این قسمت می توانید با استفاده از عینک های مخصوص VR وارد دنیای دیجیتال شوید و از تصاویر با کیفیت بالا در See a 360 درجه لذت ببرید. محیط، از جمله فعالیت هایی که می توانید در فضای شگفت انگیز VR Land انجام دهید، می توان به تماشای فیلم یا انجام بازی هایی مانند کارتینگ، اسکی، شنا و … اشاره کرد.

البته توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های موجود در VR Land باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • قد مشتریان باید بین 100 تا 190 سانتی متر باشد.
  • کودکان زیر 12 سال مجاز به بازی کارتینگ در VR Land نیستند.
  • ورود کودکان زیر سن هفت سال به کلی ممنوع است.
  • حداقل سن لازم برای استفاده از ماژول میز 10 سال است.
  • وزن مشتریان باید زیر 100 کیلوگرم باشد.
  • انجام بازی های VR Land برای زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی توصیه نمی شود.
  • اگر اخیراً جراحی کرده اید، از تفریح در VR Land خودداری کنید.
برای مطالعه: پیش فروش آپارتمان منطقه 22! سرمایه گذاری به سبک نوین🥰

باشگاه ماهیگیری

در باشگاه ماهی گیری بام لند میتوانید ماهیگیری را تجربه کنید و  اگر ماهیگیری جزو برنامه همیشگی شماست می توانید به این باشگاه بپیوندید و از خدمات ویژه ممبر استفاده کنید البته باید از قبل رزرو کنید.

اگر وسایل ماهیگیری ندارید می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از این باشگاه مجهز اجاره کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری این باشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب می باشد.

پیست اسکیت

این قسمت نیز همه روزه از ساعت ده صبح تا دوازده شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود میباشد. اگر به ورزش اسکیت علاقه دارید، توجه داشته باشید که برای یادگیری می توانید از کلاس های آموزش پیست اسکیت بام لند استفاده کنید.

پیست دوچرخه سواری

علاوه بر تمام تفریحات که در معرفی بام لند در منطقه 22 برای شما بیان کردیم، یک پیست دوچرخه سواری به طول 6 کیلومتر وجود دارد که افراد می توانند در آن دوچرخه سواری کنند، بدون شک دوچرخه سواری در کنار دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس می تواند یکی از خاطره انگیزترین ها باشد. تجربیات برای گردشگران اگر تهران باشد، هزینه کرایه دوچرخه در این پیست ساعتی حدود 150000 ریال است.

توجه داشته باشید که در کنار پیست دوچرخه سواری مسیر پیاده روی نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید و در صورت تمایل در نزدیکی دریاچه پیاده روی کنید.

مراکز تفریحی منطقه 22: ایران مال/ بزرگترین مرکز خرید خاور میانه

قایق سواری

در معرفی بام لند در منطقه 22 باید گفت در دریاچه چیتگر دو اسکله برای قایق سواری وجود دارد که یکی از آنها در قسمت بام لند مجموعه قرار دارد و علاقه مندان می توانند از قایق های موجود استفاده کنند و به قایق سواری در دریاچه بپردازند.

تشک پرش رایگان

در معرفی بام لند در منطقه 22 ، در انتهای بام لند سکوی پرش بلندی وجود دارد که گردشگران می توانند به بالای این سازه رفته و خود را روی تشک بادی پایین سکو بیندازند. اگر از طرفداران هیجان و آدرنالین هستید، این سرگرمی را از دست ندهید. توجه داشته باشید که این قسمت از بام لند در حال حاضر تعطیل است اما به زودی بازگشایی خواهد شد.

شهر بازی

در معرفی بام لند در منطقه 22 باید گفت یک شهربازی بسیار هیجان انگیز دارد که شامل انواع اسباب بازی ها مانند ماشین های سپر و چرخ و فلک می شود. این شهربازی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. .

ساحل سنگی

دریاچه چیتگر یکی از دیدنی های تهران و بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران است و افراد زیادی با هدف بازدید از این دریاچه به بام لند سفر می کنند. برای این بازدیدکنندگان یک ساحل سنگی ساخته شده است که گردشگران می توانند در کنار آب دریاچه قدم بزنند یا حتی در ساحل در آب بازی کنند.

 

معرفی مراکز تفریحی بام لند

زمین فوتبال دستی

در معرفی بام لند در منطقه 22 ، فوتبال دستی یکی دیگر از وسایل سرگرمی موجود در آن است که برای کودکان بالای 8 سال مناسب است. اگر کودک شما به فوتبال و بازی های دسته جمعی علاقه دارد این وسیله گزینه بسیار مناسبی برای اوست.

فلایر آسمان

Sky Flyer یکی دیگر از سرگرمی های هیجان انگیز موجود در سرزمین بام است که توجه اکثر گردشگران و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. اگر به هیجان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم Sky Flyer Bam Land را امتحان کنید، این وسیله یک تاب است.

 زنجیره ای است و در اوج این تاب می توانید اوج لذت و هیجان را تجربه کنید، خوب است بدانید که قیمت بلیت Sky Flyer 120000 ریال است و استفاده از آن برای بیماران قلبی، معلولان جسمی و ذهنی و و زنان باردار ممنوع است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا