پروژه‌هاپیش خریدمقالات

پروژه سهام توانمندسازی ارتش 🦾 توضیحات جامع و قیمت

صفر تا صد نکات درباره ی پروژه سهام توانمند سازی ارتش چیتگر

 منطقه E در پروژه سهام توانمندسازی ارتش

پروژه سهام توانمندسازی ارتشدر منطقه e یکی از پروژه های منطقه 22 جنب مرکز خرید ایران مال است و برای خرید 20 متر از سهام این پروژه، 70 میلیون تومان وام اعطا می شود که به عهده فروشنده است و از فیش حقوقی وی کسر می شود و علاوه بر وام، فروشنده باید بین 23 تا 30 میلیون تومان طبق فیش بانکی که جمعاً 100 میلیون تومان است، واریز کرده باشد.

فیش واریزی سی ام + وام هفتادم = 100 میلیون و با یک حساب اندک 100 میلیون تومان ÷ متری 20 = متری 5 میلیون تومان برای نفر اول محاسبه می شود.

سهام 20 متری 105 میلیون تومان وام ندارد و برای سرمایه گذاری عالی است و چون برای خرید سهام توانمندسازی ارتش حداقل 50 متر نیاز دارد تا امتیاز بالایی داشته باشد 30 متر باقی مانده (از ترتیب 105 میلیون) وام بانکی و 45 میلیون تومان سپرده از طریق فیش بانکی که در مجموع 150 میلیون است هر متر 5 میلیون تومان محاسبه می شود.

=”267″ /> پروژه سهام توانمند سازی ارتش

در مجموع برای خرید 50 متر از پروژه ، پروژه سهام توانمندسازی ارتش175 میلیون تومان وام اعطا می شود. 70 میلیون آن را فروشنده پرداخت می کند و از فیش حقوقی کسر می شود و 105 میلیون دیگر به عهده خریدار است.

همچنین برای خرید سهام 50 متری باید دو برگه واریزی، یک برگه 23 تا 30 میلیون تومانی 20 متری و یک برگه 45 میلیونی برای 30 متری بررسی شود.

منطقه E یا پروژه سهام توانمندسازی ارتش زیر نظر بنیاد تعاون ارتش مانند منطقه الف چیتگر و منطقه ب چیتگر در حال ساخت است.

منطقه E از نظر دسترسی و موقعیت بسیار شبیه به منطقه C شهر چیتگر است که نام دیگر آن منطقه نارنجستان است. البته منطقه E دسترسی بهتری دارد و چون نزدیک ترین نقطه به مجموعه ایران مال است نسبت به سایر زون ها برتری خاصی دارد.

منطقه E شهر چیتگر (پروژه سهام توانمندسازی ارتش)

توضیحات اساسی منطقه الکترونیکی پروژه سهام ارتش (پروژه سهام توانمندسازی ارتش)

منطقه 22 شهرک چیتگر از غرب دریاچه چیتگر تا منطقه اردستانی امتداد دارد.

شهرکی که مناطق a، b، e توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است و منطقه c مربوط به ارگان های ارتش یعنی نیروی هوایی، نیروی زمینی، پدافند هوایی و برج نیروی دریایی ارتش است.

بحث تخصصی پهنه e در پروژه سهام توانمندسازی ارتش

ثبت نام پروژه سهام توانمندسازی در قالب سهام از سال 1367 تا 1368 آغاز شد که بخشی از وجوه نقد به صورت سپرده و بخشی دیگر به صورت وام طرح حکمت بود که از حقوق اعضا کسر شد.

اعضای منطقه ب در زمان انتخاب واحد، سهام 63 متری و 33 متری خود را به شرکت تعاونی بتاجا بردند و واحد را انتخاب کردند و مازاد بر متراژ، تعداد طبقات و همچنین مبلغ را به صورت جداگانه پرداخت کردند. پارکینگ و انباری و دو دفترچه مجزا برای سهام 33 متری. و 63 متر در نظر گرفته شد.

در منطقه e نیز به همین صورت انجام شد که در سال 1377 بنا به اعلام بتاجا، اعضا در 20 متر و 30 متر سهام ثبت کردند.

مطالب مرتبط: پیش فروش آپارتمان در چیتگر بهترین سرمایه گذاری

 

سالهای خدمت سهام پهنای باند

منطقه چیتگر با توجه به سنوات خدمت دارای قیمت های متفاوتی می باشد و ثبت نام اعضا از 17 سال تا 30 سال می باشد و با توجه به سنوات خدمت و ثبت نام در سال 98 و 99 اولویت انتخاب واحد و قیمت متفاوت است.

وام طرح حکمت 50 متری و 20 متری سهم منطقه E شهرک چیتگر

سهام 20 متر عرض e شهرک چیتگر دارای 70 میلیون وام طرح حکمت است که اقساط آن از حقوق نفر اول ارتش کسر می شود. و سهام 30 متری این وام را ندارد.

شرایط پرداخت سهام پروژه سهام توانمندسازی ارتش

معامله های خریدپروژدر 20 متر و 50 متر انجام می شود.

هر 50 متر شامل یک بخش 20 متری و یک بخش 30 متری است.

بنابراین، در نتیجه

20 متر انبار + 30 متر انبار = 50 متر انبار

اگر قصد خرید سهام 20 متری را دارید باید به این نکته توجه کنید. قراردادی که اعضا با فرد نظامی منعقد کردند 5 میلیون متر است پس در نتیجه

5 میلیون × 20 متر موجودی = 100 میلیون تومان

از این 100 میلیون تومانی که یک نفر ارتشی به بتاجا پرداخت کرده، 30 میلیون آن باید فیش واریزی باشد و 70 میلیون مابقی وام طرح حکمت است که از فیش حقوقی نفر اول ارتش کسر می شود.

حال در پروژه سهام ارتش یا توانمندسازی ارتش شرایط پرداخت 30 متر را بررسی می کنیم

30 متر موجودی x متری 5 میلیون = 150 میلیون تومان

هنگام معامله 50 میلیون سهام چه لغزشی باید بررسی شود؟

بنابراین در زمان معامله 50 میلیون سهم، 2 فیش واریزی 30 میلیون تومانی برای 20 میلیون سهم و 45 میلیون تومان برای 30 میلیون سهم.

موقعیت منطقه E طرح پروژه سهام توانمندسازی ارتش

منطقه e در انتهای بلوار طیت و جنوب مرکز خرید ایران مال قرار دارد و در بین پروژه های پیش فروش منطقه 22 انتخابی هوشمندانه و سودمند است.

‌پروژه های مهم منطقه 22 تهران

منطقه 22 شهر تهران یک منطقه مجزا و عالی می باشد و هدف از ساخت اسن منطقه ایجاد یک منطقه گردشگری می باشد به همین دلیل پروژه های متعددی در این منطقه وجو دارد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشد

» پروژه زاگرس چیتگر
» پروژه مهتاب 2 چیتگر
»آسمان خراش ساحل 3 چیتگر
»آسمان خراش مروارید خیام
»برج دارایی بلوار گلها
»برج پارک چناران چیتگر

نمایی و چشم انداز منطقه e پروژه سهام توانمندسازی ارتش

این پروژه نزدیک ترین منطقه به ایران مال و دریاچه چیتگر است و می توان گفت قابل توسعه ترین منطقه شهر چیتگر است.

در شرق دریاچه چیتگر، در شمال مجموعه تفریحی ایرانمال و در جنوب پارک جنگلی چیتگر قرار دارد.

محدوده دسترسی شهرک چیتگر سهام 50 متر و  در بتاجا 20 متر است.

این منطقه در گل ناحیه 22 واقع شده است.

دسترسی به بزرگراه حکیم یا همدانی، دسترسی به بزرگراه همت و خرازی، دسترسی به آزادگان شمالی و جنوبی و همچنین دسترسی به اتوبان تهران کرج (شهید فهمیده)

پروژه سهام

مطالب مرتبط : خرید منزل منطقه22 در تهران- معرفی و راهنمایی

اقساط منطقه e شهرک چیتگر پروژه سهام توانمندسازی ارتش

این پروژه برای نفر دوم اقساط ندارد و فقط در زمان انتخاب واحد مبلغی بابت ضریب کف و کیفیت واحد اخذ می شود و همچنین مبلغی برای پارکینگ در زمان تحویل دریافت می شود.

روش انتقال پروژه سهام توانمندسازی ارتش

انتقال پروژه  توانمندسازی ارتش به صورت وکالتی و همچنین واگذاری رسمی در تعاونی بتاجا به شرط تسویه وام 105 میلیون تومانی انجام می شود.

 تعدادی از پروژه های ساخت و ساز منطقه 22

شما می توانید برای پیدا کردن بهترین پروژه های منطقه چیتگر به مقاله بهترین پروژه های چیتگر از نظر مردم مراجعه کنید.

 

خرید و فروش سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر در دو نوع 20 و 50 متری عرضه شده اند. این سهام ها به کارکنان ارتش با سنوات خدمتی بالای 15 سال تعلق می گیرند و بسته به واریزی اعضا و سال خدمتی آنها دارای شرایط متفاوتی هستند.

شرایط خرید سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

داشتن حداقل 15 سال سنوات خدمتی در ارتش

واریز حداقل 50 میلیون تومان به صورت اقساطی

داشتن حداقل 18 سال سن

 

نحوه خرید سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

خرید سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر از طریق سامانه اینترنتی بنیاد تعاون ارتش انجام می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خود، نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

 

شرایط فروش سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

داشتن حداقل 15 سال از تاریخ خرید سهام

واریز کامل اقساط

نداشتن بدهی به بنیاد تعاون ارتش

 

نحوه فروش سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

فروش سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر از طریق سامانه اینترنتی بنیاد تعاون ارتش انجام می شود. متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خود، نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

قیمت پروژه توانمند سازی ارتش

قیمت سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

قیمت سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر بر اساس موقعیت جغرافیایی واحد، نوع سهام (20 یا 50 متری) و سال ساخت تعیین می شود. در حال حاضر، قیمت سهام های 20 متری در این پهنه از 100 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان و قیمت سهام های 50 متری از 250 میلیون تومان تا 350 میلیون تومان متغیر است.

 

 

پیش بینی آینده قیمت سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر

 

با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات موجود در پهنه d چیتگر، پیش بینی می شود که قیمت سهام های این پهنه در آینده افزایش یابد. البته، این پیش بینی صرفا بر اساس عوامل موجود است و احتمال تغییر آن در آینده وجود دارد.

 

خرید و فروش سهام های توانمندسازی ارتش در پهنه d چیتگر می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات موجود در این پهنه، پیش بینی می شود که قیمت سهام های این پهنه در آینده افزایش یابد. البته، پیش از هرگونه اقدام برای خرید یا فروش سهام، لازم است که اطلاعات لازم را کسب کنید و ریسک سرمایه گذاری را در نظر بگیرید.

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر

 

پهنه D چیتگر، با نام دیگر پهنه طبیعت، یکی از پهنه های شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران است. این پهنه در موقعیتی عالی در همجواری ایران مال و دریاچه چیتگر قرار دارد. به همین دلیل، از نظر مکانی، از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

 

عامل موثر در موفقیت مکانی پهنه D چیتگر

موقعیت جغرافیایی مناسب پهنه D چیتگر در مجاورت مراکز تجاری و تفریحی مهمی مانند ایران مال و دریاچه چیتگر قرار دارد. این امر دسترسی ساکنان این پهنه را به امکانات و خدمات شهری تسهیل می کند.

 

پهنه D چیتگر از نظر مکانی، از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است. این امر موفقیت این پهنه را در بازار سرمایه گذاری تضمین می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا