سرمایه گذاری در زمینمقالات

قیمت زمین در منطقه 22 چگونه است؟💰

قیمت زمین در منطقه 22 تهران سال هاست که موضوع بحث است. این منطقه به دلیل جدید بودن و ساخت برج های زیبا و مجلل و جاذبه های دیدنی و تفریحات جذاب مثل ایران مال ،باملند و دریاچه چیتگر  شناخته شده است و بسیاری از افرادی که مایل به سرمایه گذاری و خرید املاک هستند را به خود جذب میکند.

 این تقاضا باعث افزایش قیمت زمین در منطقه 22 شده و آن را برای سرمایه گذارانی که از قبل در آن سرمایه گذاری کردند و زمین خریدند و شروع به سخت و ساز و پیش فروش املاک کردند  بسیار سودمند کرده و برای افرادی که قصد خرید خانه دارند و میخواستند با قیمت مناسب در این منطقه خانه بخرند بسیار ناراحت کننده شده است.

قیمت زمین

حتی برخی از گران ترین املاک تهران برج ها و کاخ های مجلل در این منطقه واقع شده است که قیمت آنها متغیر است. این هزینه بالا را می توان به عوامل متعددی مانند موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و دسترسی نسبت داد.

 این منطقه بازتابی از مطلوبیت آن به عنوان یک مکان برتر برای مشاغل و افراد است.و به دلیل آن که به مراکز تجاری اصلی و مراکز حمل و نقل نزدیک است آن را به یک مکان عالی برای مشاغل و سرمایه گذاران تبدیل می کند.

به طور کلی،حدود  قیمت زمین در منطقه 22 تهران در سال 1402 به طور حدودی از متری 88,400,000 تومان تا 183,100,000 تومان است که بر حسب مکان، شرایط و امکانات و ویژگی های زمین و موارد دیگر متغیر است.

اطلاعات قیمت زمین در منطقه 22 برای سرمایه گذاری

در منطقه 22 دارای زمین های فراوان و شرایط خوبی است که در حال رونق است. با کمی جستجو در منطقه 22 می توان دریافت که پروژه های عظیمی در حال حاضر در حال ساخت و اجرا هستند.

بهره برداری از هر یک از آنها می تواند سطح محیط را به طور تصاعدی افزایش دهد. در حال حاضر پروژه ایران مال که بزرگترین پروژه خاورمیانه نیز نامیده می شود در این منطقه در حال اجراست.

از سوی دیگر در آینده منطقه ۲۲ تهران بزرگترین شهربازی خاورمیانه در منطقه 22 راه اندازی می شود که باز هم روی قیمت زمین در منطقه 22 تاثیر دارد.

 سرمایه گذاری در منطقه 22 از دیدگاه بسیاری از کارشناسان یک سرمایه گذاری مطمئن و امیدوارکننده است. منطقه 22 یکی از مناطقی است که با دستور توسعه شهر تهران احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این راستا تلاش شد تا تمامی امکانات رفاهی و آسایش به سرعت به منطقه منتقل شود. شبکه و زیرساخت منطقه 22 جدید است و بنابراین می توان امیدوار بود که با مشکلات معمول استهلاک زیرساخت ها مواجه نشوید.

امید به زندگی و سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر بسیار بالاست زیرا در این منطقه حدود 1200 هکتار برای فضای سبز، حدود 1200 هکتار مسکن، حدود 320 هکتار برای ورزش و حدود 200 هکتار برای محیط های آموزشی اختصاص یافته است.

به طور کلی،حدود  قیمت زمین در منطقه 22 تهران در سال 1402 به طور حدودی از متری, 88,400,000 تومان تا 183,100,000تومان است که بر حسب مکان، شرایط و امکانات و ویژگی های زمین و موارد دیگر قیمت زمین در منطقه 22  متغیر است.

قیمت زمین

سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران

منطقه 22 سابقه طولانی در زمینه ساخت و ساز ندارد اما در مدت زمان کوتاهی توانسته گواهینامه های زیادی را دریافت کند که باعث رشد قیمت زمین در منطقه 22 شده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • گواهی سیستم رضایت مشتری
  • گواهی مدیریت محیط زیست
  • گواهی مدیریت ایمنی
  • گواهی ساخت و ساز ویژه
  • گواهی کنترل کیفیت ساخت
  • نشان افتخار برای برج سازان
  • نشان افتخار مدیران جهادی

با توجه به توضیحات فوق متوجه خواهیم شد که نوع ساخت و ساز و کیفیت محوطه به گونه ای بوده که توانسته در مدت زمان کوتاهی به افتخارات مذکور دست یابد.

با توجه به قیمت زمین در منطقه 22 سرمایه گذاری دراین منطقه یک سرمایه گذاری امیدوارکننده است. بسیاری از افرادی که در زمینه مسکن فعال هستند، این منطقه در شمال غرب تهران را منطقه خوبی در آینده می دانند که بسیاری از ساکنان برج را به خود جذب خواهد کرد.

این منطقه با توجه به تورم موجود و تغییرات اقتصادی اخیراً افزایش قیمتی را تجربه کرده است که البته قیمت منصفانه تری نسبت به سایر مناطق خواهد داشت.

امکانات و دسترسی به منطقه 22

این منطقه رو به رشد اکنون پروژه های بسیاری در دست ساخت یا ساخته شده است که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

– پروژه بوستان جوانمرد

– پروژه باغ خرگوش دره

– پروژه باغ لاتمال کن

– پروژه تجاری رزمال

– پروژه پارک آبشار تهران

– راه اندازی موزه گیاه شناسی

– راه اندازی پروژه آرتمیس

– پروژه شهربازی هزار و یک شب یکی از بزرگترین شهربازی های غرب آسیا خواهد بود.

– پروژه مرکز خرید ایران مال که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است

– پروژه مرکز درمانی پروفسور سامی که در زمینه نورولوژی فعالیت خواهد کرد

برای رسیدن به منطقه 22 می توانید از مترو چیتگر، مترو ایران خودرو و مترو استادیوم آزادی نیز استفاده کنید و لازم به ذکر است که نزدیکی به مترو روی قیمت زمین در منطقه 22 تاثیر گذار است.

قیمت زمین

با توجه به قیمت زمین در منطقه 22 ویژگی های سرمایه گذاری در آن چیست؟

برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر لازم است با ویژگی های منحصر به فرد این منطقه آشنا شوید. از نظر آب و هوایی نیز باید در نظر داشت که این منطقه از آب و هوای مطلوبی برخوردار است زیرا کانال هوای تهران از این منطقه عبور می کند. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دلیل شرایط زندگی نمی توانید تهران را ترک کنید و شرایط آب و هوایی تهران برای شما مناسب نیست.

یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری در منطقه 22 وجود دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدا در خلیج فارس است. این دریاچه یکی از اولین پروژه هایی بود که در منطقه 22 اجرا شد و امروزه اکوسیستمی قوی و زیبا را در جریان مهاجرت پرندگان به نمایش می گذارد. از سوی دیگر بزرگراه تهران – شمال طبق وعده مسئولان در آینده نزدیک افتتاح می شود و زیبایی خاصی به این محیط می بخشد. و از طرفی امکان سفر آسان به کشور را برای شما فراهم می کند.

با توضیحاتی که در بالا ذکر شد به نظر می رسد سرمایه گذاری در منطقه 22 می تواند یکی از سودآورترین ها باشد.

نتیجه

در این مقاله مجموعه بزرگ ایران ملک برای شما عزیزان تمامی نکات مهم در مورد قیمت زمین یک ملک را توضیح داده است و شما برای خرید یک ملک یا زمینی می بایست به تمامی نکات اشاره شده در قسمت بالا اشاره کنید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا