پیش خریدمقالات

با پیش خرید خانه در چیتگر رویای خرید خانه را به واقعیت تبدیل کنید🤩

پیش خرید خانه در چیتگر شامل چیست و چرا به دنبال آن باشیم؟

پیش خرید خانه در چیتگر شامل درک وضعیت مالی فعلی شما، تحقیق در مورد محله ها و خانه های بالقوه، مذاکره با فروشندگان و یافتن گزینه های تامین مالی مناسب برای نیازهای شما است. بررسی و تحقیق دقیق راجع به پیش خرید خانه در چیتگر می تواند به شما کمک کند که هنگام خرید تصمیم آگاهانه بگیرید.

رویای داشتن خانه را به واقعیت تبدیل کنید

آیا به دنبال خرید خانه در چیتگر هستید؟ با پیش خرید خانه در چیتگر می توانید خانه رویایی خود را با گزینه های بازپرداخت 10 ساله بدست آورید. از زندگی در یک خانه لذت ببرید در حالی که بازپرداخت ها در یک دوره زمانی طولانی پخش می شود.

نیازی نیست نگران نرخ بهره بالا در بازار باشید یا مجبور به پرداخت مبلغ زیادی از قبل باشید. با خرید پیش خرید، دیگر لازم نیست منتظر بمانید و امروز خانه را بخرید!

همین حالا رویای خود را زندگی کنید و خانه خود را از طریق پیش فروش ملک بخرید

پیش خرید خانه می تواند یک فرآیند دلهره آور و زمان بر باشد، اما اطلاع از شرایط پیش خرید خانه در چیتگر که ما در مقالاتمان به آنها پرداخته ایم و مشاوره می تواند آن را بسیار ساده تر کند. برای پیدا کردن  یک مورد عالی برای پیش خرید خانه در چیتگر مقالات ما در این مورد را مطالعه کنید که شما را به خانه ایده آل هدایت کند. ما تمام اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز برای یک معامله راحت را در اختیار شما قرار می دهیم.

بخوانید: پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 

آیا به دنبال پیش خرید خانه در چیتگر هستید؟

راه حل های  خرید پیشرفته ما به شما این فرصت را می دهد که خانه ایده آل خود را قبل از هر کس دیگری ایمن کنید. ما با شبکه ای از آژانس های املاک و توسعه دهندگان محلی قابل اعتماد خود، تجربه ای بدون دردسر را تضمین می کنیم. از تضمین اموال مناسب گرفته تا تمام اسناد و مدارک. به علاوه، قیمت‌های رقابتی و گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر ما، خرید خانه رویایی‌تان را برای شما آسان‌تر می‌کند.

همچنین باید بدانید که چارچوبی برای اجرای پروژه وجود دارد. اگر عده ای تعاونی تاسیس کردند و خواستار ساخت و ساز شدند، باید مدیریت درستی انجام دهند و به مدیریت خود تعهد بدهند و این تعهدات باید در قالب قرارداد ما بین خریدار و فروشنده مشخص شود. مبنای افزایش قیمت چیست و چارچوبی برای آن وجود دارد، زیرا می تواند بر اساس بی توجهی مجریان پروژه در مرحله ای باشد که با هزینه کمتری ساخته شود، فرآیند ساخت زمانی به پایان می رسد که هزینه تمام شده بیشتر شود.

در مقاله ی پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر راجع به تعاونی ها صحبت کردیم اکنون به تکمیل مبحث تعاونی های پیش خرید خانه در چیتگر میپردازیم.

نحوه عضویت در تعاونی

نحوه عضویت در تعاونی را مشخص کنید. برخی تعاونی ها به دلیل اینکه ماهیت تعاونی ندارند، در واقع خریدار را به عنوان سرمایه گذار عضو می کنند و برخی نیز که ماهیت تعاونی دارند، در واقع خریدار جدید را به عنوان عضو به تعاونی معرفی می کنند.

تفاوت بین این 2 به تاریخچه و قدرت سازنده برمی گردد. می توانید سال ها عضو تعاونی باشید و واحدتان تکمیل نشده باشد یا سرمایه گذار یک شرکت باشید یا حتی با سازنده خصوصی در قالب مبایعه نامه قرارداد ببندید و واحد خودتان را به موقع تحویل بگیرید.

همه اینها به انتخاب پروژه مناسب توسط شما بستگی دارد و این تنها در صورتی امکان پذیر است که اطلاعات صحیح را به دست آورید و به طور کلی یافتن اطلاعات دقیق در این موارد بسیار پیچیده و دشوار است! تلاش ما در تهران برج این است که سایت را به عنوان یک منبع مستقل از حقایق و اطلاعات کلیه پروژه هایی که وارد بازار شده و در حال خرید و فروش هستند به روز کنیم.

پروژه وام یا تسهیلات پروژه های پیش خرید خانه در چیتگر

به طور خلاصه در این مورد توضیح می دهیم که تمام پروژه های در حال ساخت پیش خرید خانه در چیتگر می توانند وام دریافت کنند! اما وضعیت پیشرفت آنها برای دریافت وام مشخص است یعنی باید به 60 درصد پروژه برسند تا بتوانند با استفاده از سند زمین وام دریافت کنند.

در مورد پروژه های دولتی با وام نیز باید بدانید که در صورت وجود تسهیلات، این تسهیلات برای اعضای تعاونی اصلی (کارمند سازمان) است. مانند سهام توانمندسازی ارتش حل و فصل شود. البته پروژه هایی هم هست که این اتفاق نیفتاده یعنی امکاناتی برای خریداران جدید وجود دارد اما وجود دارد!

اما طرح ادعای داشتن وام های عجیب و غریب در مراحل اولیه پروژه کاملا بی اساس است و ادعایی است که به تازگی از سوی فروشندگان طرح های پیش فروش  آپارتمان در چیتگر مطرح شده و اگر از خود تعاونی ها بپرسید حتما این کار را انجام می دهند. این موضوع را نقض کنند زیرا شواهدی وجود دارد که نمی توانند رسمی بودن این ادعا را ارائه کنند.

اگر به دنبال اطلاعات درباره‌ی خرید منزل منطقه22 در تهران هستید روی لینک کلیک کنید.

 

نوع مشارکت و سوابق تهیه کننده

بسیاری از تعاونی های دولتی پس از دریافت زمین از سازمان مربوطه و برنامه ریزی برای ساخت، در این مرحله با مشکل تامین اعتبار مواجه می شوند و برای این منظور با یک شرکت خصوصی یا وابسته به همان سازمان شریک می شوند.

در این موارد اساساً وقتی مشارکت با شرکت خصوصی باشد پروژه پیشرفت خوبی دارد و وقتی مشارکت با شرکت های وابسته به سپاه یا ارتش باشد باز هم پیشرفت خوبی است اما تجربه نشان داده است که شرکت ها و پروژه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای پروژه ها نسبت به سایر ارگان ها وضعیت بسیار بهتری دارند. پروژه شمیم رحمت نمونه ای از این پروژه هاست.

پروژه هایی مانند شمشاد سازمان جنگلبانی مشارکت با یک شرکت خصوصی است که سابقه اجرای 3 میلیون و 650 هزار متر مربع ساختمان را دارد!

بعضی شراکت ها آنقدر قوی است که خیالتان از بابت مالکیت زمین و پروانه آن راحت است و نمی توانید از سازنده ایراد بگیرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا