پیش خریدمقالات

هر آنچه که لازم است درباره‌ی پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر بدانید🏡💰

همه چیز درباره پروژه های پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر

اگر پس از جستجوی زیاد در اینترنت و سایت های و تماس با فروشندگان مختلف، ذهن شما به قدری گیج شده است که دقیقاً نمی دانید کدام پروژه پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر معتبر و کدام کلمه صحیح است، این مقاله برای شماست.

در این مقاله تمامی توضیحات لازم برای خرید واحد در منطقه چیتگر و پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر تهران را به شما می دهیم.

به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ما درباره پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 ! سرمایه گذاری به سبک نوین را مطالعه کنید.

پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر تعاونی شخصی، تعاونی، دولتی

سه نوع سازنده پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر پروژه های خود را به فروش میرسانند.

 اول از همه، سازندگان شخصی وجود دارند که قطعاً با آنها آشنا هستید. در واقع چنین افرادی هر زمان که برای تکمیل پروژه خود نیاز به سرمایه داشته باشند واحدهایی با طبقه و واحد مشخص، قیمت قطعی، جریمه دیرکرد و مصالح و امکانات مشخص شده را به صورت موردی یا عددی می فروشند.

برای تکمیل اطلاعات خود مقاله پیش خرید آپارتمان را مطالعه نمایید.

💵

قبل از توضیح در مورد تعاونی ها به این نکته اشاره می کنیم که تعاونی ها توسط چند نفر (بدون نیاز به شرایط خاص) تشکیل می شوند و هدف آنها تامین زمین و ساخت آن تا انتها و از بین مدیرعامل و هیئت مدیره معین است. کارگردانان برای مدیریت سرمایه و پروژه در این صورت کلیه امور فقط با پرداخت وجه تعاونی ها پیش خواهد رفت. نمونه ای از این تعاونی ها پروژه کامرانیه است.

در این صورت اگر قبلاً تعاونی تشکیل شده باشد و برای جذب اعضا (سرمایه گذاران) نسبت به عضویت فراخان اقدام کند، در واقع خریدار مدیریت سرمایه و مدیریت پروژه تعاونی را پذیرفته است.

تعاونی‌های دولتی نیز مشابه موردی است که در بالا توضیح دادیم، با این تفاوت که برخی از کارکنان وابسته به همان سازمان برای ساخت زمین‌هایی که احتمالاً توسط خود سازمان به صورت اقساطی به آنها اعطا شده است، تعاونی تشکیل می‌دهند. حقوق ماهانه). و عملیات ساختمانی آن را شروع می کنند و در واقع کارمندان آن دفتر همگی می توانند عضو شوند.

 

برای اطلاع راجع به روش های پرداخت مقاله ما درباره ی روش های پرداخت معاملات ملکی را مطالعه نماید.

در پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر چگونه ماهیت سازنده را تشخیص دهیم

با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم، اگر سری به سایت های تبلیغاتی بزنید پروژه های زیادی با عناوین وزارت نفت یا وزارت دفاع یا وزارت نیرو می بینید که همگی می خواهند شبیه مورد سوم باشند. (تعاونی های دولتی) که در بالا به آنها اشاره کردیم! یعنی ادعای آنها این است که تعاونی تشکیل شده از دل بدنه دولت هستند اما این ادعا در 90 درصد موارد دروغی بیش نیست.

در واقع همانطور که در بالا اشاره کردیم وضعیت پروژه ها مشخص است! برای واگذاری برخی پروژه های دولتی گاهی باید به دفاتر همان سازمان مراجعه کرد یا وضعیت دولت مشخص است زمین در محلی واقع شده است که متعلق به سازمان های دولتی و یا کارکنان آن دولتی می باشد. نمونه ای از این سازه ها پروژه بقیه الله است

پس پروژه وزارت کشور در واقع تبلیغ دروغین فروشندگانی است که در املاک نشسته اند و به کمیسیون خود فکر می کنند.

شهرک ولفجر یکی از شهرک هایی است که تعاونی های مسکن موفق بسیاری در این شهرک فعالیت کردند که از آن جمله می توان به تعاونی مسکن دادگستری و قوه قضائیه (در دو فاز یک و دو)، تعاونی مسکن سازمان انرژی اتمی ایران، تعاونی مسکن نیروی هوایی، انقلابی اشاره کرد.

تعاونی مسکن نگهبان، تعاونی مسکن نخست وزیر و ریاست جمهوری، تعاونی مسکن وزارت بازرگانی، تعاونی مسکن پزشکان، تعاونی مسکن بانک صنعت و معدن، تعاونی مسکن شهرداری تهران و…

تعیین وضعیت زمین پروژه های پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اولین قدم پس از شناسایی تعاونی سازنده پروژه، تعیین وضعیت زمین آن است! اگر تعاونی وابسته به یک نهاد دولتی باشد حتما زمین را از دولت گرفته است

و اگر مربوط به دولت باشد فراخان را به جذب سرمایه برای خرید زمین دعوت می کند، چرا باید مثلاً کارمندان وزارت نیرو بدون سرمایه و زمین چنین کاری کنند، با چه اعتباری به فراخان بروند. پذیره نویسی و نام آن را در پروژه وزارت نیرو بگذاریم؟!

اگر سازنده شخصی است که قطعاً نمی تواند فراخان را پیش فروش کند، باید مالک زمین باشد و اگر سازنده تعاونی خصوصی باشد، وضعیت زمین را مشخص کنید که آیا در حال خرید هستند یا خیر. زمین، آیا آنها زمین را تصرف کرده اند؟ اگر دریافت کرده اند، رسید تحویل را نشان دهید.

مورد بعدی روشن کردن کاربر و پروانه ساخت است. بررسی کنید که آیا زمینی که پروژه در آن قرار دارد کاربر خود را دریافت کرده است یا در حال تغییر کاربری یا اخذ مجوز است!

پروژه هایی وجود دارد که در زمین درختانی وجود دارد که به دلیل کاربری غیر مسکونی حتی اجازه قطع درختان را ندارند! اما فراخان چندین برج بلند داده است.

 

برا اطلاعات بیشتر مقاله ما راجع به مفاهیم و نکات مهم در پیش خرید برج را مطالعه نمایید.

مدیریت پروژه را به چه کسی می سپارید؟

در واقع وقتی عضو یک تعاونی از قبل تشکیل شده می شویداعضای هیات مدیره و مدیرعامل پذیرفته اند! اگر تعاونی دولتی وجود داشته باشد، در واقع همه چیز از قبل مشخص شده است و وقتی سرمایه آنها در میان است، معمولاً کارکنان ادارات آنقدر هوشیار هستند که افراد مورد اعتماد را از بین خود انتخاب می کنند تا مدیریت پروژه را به درستی انجام دهند.

اما اگر تعاونی خصوصی یا تولیدکننده شخصی است، مدیریت افراد از پیش تعیین شده را پذیرفته اید، بهتر است در مورد آنها تحقیق کنید یا با آنها صحبت کنید. بسیاری از تعاونی هایی که قصد انباشتن برج های رویایی را دارند از کلمات بزرگ استفاده می کنند اما از نظر شخصیتی و پیشینه ای افراد کوچکی پشت این ادعاها هستند که تا آنها را نبینید باور نمی کنید!

هم تعاونی های خصوصی و دولتی هستند که عملکردشان بسیار ضعیف است و هم تعاونی هایی هستند که عملکرد عالی دارند. در واقع توضیح ما شامل همه تولیدکنندگان نیست، بلکه قصد ما این است که شما را با ابعاد مختلف در بازار پیش فروش چیتگر آشنا کنیم. است .

تامین و مدیریت سرمایه تعاونی در پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر

وقتی عضو تعاونی شدید باید مبالغی را که برای ساخت و توسعه پروژه اعلام می شود پرداخت کنید. مدیریت، محاسبه و مصرف سرمایه پرداختی شما بر عهده اشخاصی  است که در رأس آن تعاونی هستند و از آنجایی که هزینه ساخت در این گونه پروژه ها محاسبه می شود، در واقع عملکرد بد یا هوشمندانه آنها می تواند باعث شما شود. به قیمت پروژه کم و بیش افزایش می یابد.

تعهدات سازندگان پروژه های پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر

به تعهدات سازندگان پیش فروش خانه های دریاچه چیتگر توجه کنید. تعاونی های زیادی هستند که نوع مواد را هم مشخص کرده اند و جریمه ثبت دارند. البته باید توجه داشته باشید که جریمه دکور چه زمانی محاسبه می شود. اگر زمین در مرحله خرید باشد معمولا جریمه از تاریخ مشخصی پس از گودبرداری تعیین می شود و در واقع فرآیند خرید زمین و اخذ مجوز می تواند بسیار زمان بر باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

دکمه بازگشت به بالا